سایت هوش مصنوعی

همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از ابزارها و سایت های هوش مصنوعی وجود دارند که می توانند شما را در ساخت و طراحی عکس، متن، ویدیو و… یاری کنند. یکی از چالش هایی که ممکن است شما هم با آن روبرو باشید، انتخاب بهترین سایت هوش مصنوعی است که در این مقاله قصد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از ابزارها و سایت های هوش مصنوعی وجود دارند که می توانند شما را در ساخت و طراحی عکس، متن، ویدیو و… یاری کنند. یکی از چالش هایی که ممکن است شما هم با آن روبرو باشید، انتخاب بهترین سایت هوش مصنوعی است که در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین و کاربردی ترین انواع سایت های هوش مصنوعی این چالش را برای شما برطرف کنیم. جهت آشنایی با چند سایت هوش مصنوعی در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سایت هوش مصنوعی رایگان
بهترین سایت هوش مصنوعی رایگان

بهترین سایت هوش مصنوعی رایگان

با توجه به نیاز سنجی های انجام شده، بهترین ربات هوش مصنوعی رایگان را می توان به ۴ دسته سایت های تولید محتوای متنی، تولید محتوای ویدئویی، تولید محتوای تصویری و سایت‌ های تولید و ویرایش صوتی تقسیم بندی کرد.

یکی از مهم ترین چالش های وبمستران، تولید محتوای متنی با کیفیت و کاربردی است که برای مخاطب جذاب باشد. در این راستا ابزارهای هوش مصنوعی می توانند در کوتاه ترین زمان به راحتی متن مورد نیاز را به شما ارائه دهند. این امر در صورتی محقق می شود که شما بتوانید درخواست خود به طور صحیح و با در نظر گرفتن پامپت های هوش مصنوعی مطرح کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت هستید، پیشنهاد می کنیم دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی را در آکادمی بزرگ آریا تهران را تجربه کنید. شما با شرکت در این دوره کاربردی، می توانید علاوه بر کسب مهارت های تخصصی، مدرک بین المللی کسب کرده و برای مهاجرت از آن استفاده کنید.

در ادامه با معرفی بهترین و معروف ترین سایت هوش مصنوعی فارسی رایگان همراه شما عزیزان هستیم که یکی از ویژگی های مهم آن ها، پشتیبانی از زبان فارسی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که شما در دوره هوش مصنوعی با انواع ابزارها و سایت های کاربردی هوش مصنوعی در زمینه های مختلف از جمله سایت هوش مصنوعی عکاسی، سایت هوش مصنوعی ساخت انیمیشن، سایت هوش مصنوعی طراحی داخلی، سایت هوش مصنوعی ۳d، سایت هوش مصنوعی درامد دلاری، سایت هوش مصنوعی روانشناسی، سایت هوش مصنوعی پزشکی (سایت هوش مصنوعی دکتر)، سایت هوش مصنوعی بدنسازی، سایت هوش مصنوعی ایرانی، سایت هوش مصنوعی عمل بینی، سایت هوش مصنوعی مایکروسافت، سایت هوش مصنوعی بچه آینده، سایت هوش مصنوعی دوبله، سایت هوش مصنوعی جابجایی چهره، سایت هوش مصنوعی ایلان ماسک، سایت هوش مصنوعی ترجمه یوتیوب، سایت هوش مصنوعی ماجیستو، سایت هوش مصنوعی زیست شناسی، سایت هوش مصنوعی فونت و… آشنا خواهید شد و این امر به شما کمک می کند تا در هز زمینه ای که هستید، کسب و کار خود را توسعه داده و درنهایت درآمد خود را افزایش دهید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید چگونه از سایت هوش مصنوعی استفاده کنیم، ما در مقاله آموزش هوش مصنوعی، به صورت گام به گام به آموزش استفاده از هوش مصنوعی و نحوه کسب درآمد با هوش مصنوعی را توضیح داده ایم.

سایت هوش مصنوعی گوگل

در حال حاضر گوگل بارد یکی از بهترین انواع سایت هوش مصنوعی گوگل رایگان است که از مدل زبان LaMDA پشتیبانی می کند و به دلیل کاربری ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه: برای درک بهتر و کامل تر مفهوم هوش مصنوعی پیشنهاد می کنیم محتوای هوش مصنوعی چیست را مطالعه بفرمایید.

شما با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، می توانید به راحتی به گفت و گو بپردازید و سوالات خود را مطرح کنید. این سایت با استفاده از داده های خود سعی می کند که مناسب ترین پاسخ را به سوال شما بدهد.

همانطور که گفتیم، پشتیبانی از زبان فارسی یکی از مهم ترین ویژگی های سایت هوش مصنوعی گوگل بارد می باشد که بعنوان سایت هوش مصنوعی گوگل فارسی رایگان و همچنین بهترین سایت هوش مصنوعی انشا نیز شناخته شده است.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید مزایای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون چیست و به یادگیری برنامه نویسی با پایتون علاقه دارید، با شرکت در کلاس پایتون در آکادمی آریا تهران می توانید برنامه نویسی پایتون را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید. شما در انتهای کلاس آموزش پایتون می توانید بعنوان یک متخصص وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

مهم ترین ویژگی های سایت هوش مصنوعی در گوگل بارد عبارتند از:

  • توانایی بالا در کد نویسی
  • پشتیبانی از ۴۰ زبان دنیا
  • بهترین سایت هوش مصنوعی برای انشا
  • توانایی بالا در پاسخ های جستجومحور
  • دسترسی بسیار ساده فقط با ایمیل
  • امکان جستجو با فرمان های صوتی

به خاطر داشته باشید در دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی در آکادمی آریا تهران به صورت کامل به نحوه استفاده از گوگل بارد و سوال پرسیدن از آن پرداخته خواهد شد.

در ادامه می توانید با بهترین سایت هوش مصنوعی پرسیدن سوال آشنا شوید.

سایت هوش مصنوعی چت جی پی تی
سایت هوش مصنوعی چت جی پی تی

سایت هوش مصنوعی چت جی پی تی

سایت هوش مصنوعی چت جی بی تی (سایت هوش مصنوعی gpt)، یکی از انواع هوش مصنوعی برای تولید محتوا متنی است که جزو هوش مصنوعی های توسعه یافته از شرکت OPENAI است و می تواند بدون برقراری ارتباط با انسان به گفت و گوها و سوالات او پاسخ دهد. اگر هنوز با هوش مصنوعی چت جی پی تی آشنایی ندارید، مقاله چت جی بی تی چیست را مطالعه نمایید.

این سایت یکی از بهترین سایت هوش مصنوعی چت رایگان (سایت هوش مصنوعی سخنگو) برای وبمسترانی است که به دنبال تولید محتوای متنی حرفه ای و خلاق هستند. برای استفاده از این وب سایت چت با هوش مصنوعی کافیست یک شماره مجازی تهیه کنید و سپس در سایت OPENAI ثبت نام کنید. این ابزار یک سایت چت با هوش مصنوعی فارسی محبوب است که برای کاربرانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با نحوه استفاده از چت جی پی تی به طور کامل آشنا شوید، بر روی لینک مذکور کلیک کنید.

از مهم ترین ویژگی های سایت هوش مصنوعی سوال و جواب فارسی چت جی پی تی (سایت هوش مصنوعی جی پی تی) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • سایت هوش مصنوعی برای انشا نویسی
  • پاسخ‌های شخصی متناسب با ترجیح کاربر
  • حفظ تداوم در مکالمه
  • پشتیبانی چند زبانه
  • قابلیت بازنویسی و ترجمه
  • توانایی درک موضوع مکالمه و ارائه پاسخ‌ های صحیح
  • توانایی تحلیل احساسات مانند احساس ناراحتی، خشم و…

لازم به ذکر است که استفاده از این سایت هوش مصنوعی در ایران، با محدودیت هایی روبرو است و کاربران ایرانی برای استفاده از این سایت هوش مصنوعی همه کاره باید خط مجازی تهیه کنند که به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال جامع ترین دوره آموزش تولید محتوا در بهترین و معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای ایران هستید و می خواهید این مهارت را از صفر تا صد به صورت کاملا کاربردی و متناسب با بازار کار یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم در کلاس تولید محتوا آریا تهران شرکت کرده و مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید.

به طور کلی اگر به دنبال ابزارهایی مانند سایت حرف زدن با هوش مصنوعی، سایت های هوش مصنوعی برای نوشتن پایان نامه، سایت هوش مصنوعی داستان نویسی، سایت هوش مصنوعی حل سوال، سایت هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله (سایت هوش مصنوعی مقاله نویسی)، سایت هوش مصنوعی نوشتن متن، سایت هوش مصنوعی جواب سوالات، سایت هوش مصنوعی خلاصه نویسی، سایت هوش مصنوعی خلاصه کتاب، سایت هوش مصنوعی شعر و… هستید، استفاده از چت جی پی تی را فراموش نکنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال آشنایی با پولسازترین رشته های فنی حرفه ای هستید، ما در صفحه رشته های فنی حرفه ای با معرفی رشته های پولساز فنی حرفه ای، این فرصت را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با آگاهی کامل رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سایت هوش مصنوعی copy.ai

از دیگر انواع وب وب سایت های هوش مصنوعی رایگان، می توان به سایت copy.ai اشاره کرد. شما برای استفاده از این سایت تنها کاری که نیاز است انجام بدید این است که با وارد کردن ایمیل عضو شوید.

این سایت هوش های مصنوعی برای تولید محتوای بلاگی، متن‌ های آماده ایمیل، متن‌ های تبلیغاتی مانند نوشتن کپشن‌ های اینستاگرام و غیره مورد استفاده قرار می کیرد. نکته قابل توجه درباره این سایت، وجود پرامپت‌ های آماده محتوا، سئو، ایمیل مارکتینگ، فروش و شبکه‌ های اجتماعی است که باعث محبوبیت این وب سایت شده است.

از دیگر قابلیت های این وب سایت عبارتند از:

  • پشتیبانی از ۲۵ زبان دنیا
  • پرامپت های آماده برای سئو، محتوا، ایمیل و مارکتینگ
  • ارائه بیش از ۹۰ الگوی آماده کپی رایتینگ
  • دارای اکستنشن کروم
  • جلوگیری از سرقت ادبی

پیشنهاد ویژه: اگر نمی دانید هوش چیست و با انواع آن آشنایی ندارید، حتما مقاله هوش چیست را مطالعه کنید.

سایت هوش مصنوعی Notion AI

Notion AI یکی دیگر از سایت هوش مصنوعی رایگان فارسی است که قابلیت تولید محتوای متنی را دارد. این ابزار دارای قابلیت بازنویسی و خلاصه کردن متون، ایجاد جدول از روی متن، ویرایش غلط‌ های املایی و ایرادات دستور زبانی را دارد.

برای استفاده رایگان از این سایت گفت و گو با هوش مصنوعی (سایت هوش مصنوعی صحبت)، می بایست حساب‌ های کاربری متفاوت داشته باشید. از قابلیت‌ های سایت Notion AI می توان موارد زیر را نام برد:

  • پشتیبانی از ۲۰ دستور زبان
  • ترجمه متون
  • ایجاد جدول از روی متن
  • خلاصه و باز نویسی متون
  • ویرایش دستور زبانی متون

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با استفاده از هوش مصنوعی در کوتاه ترین زمان یک سایت طراحی کنید، اما نحوه طراحی سایت با هوش مصنوعی را بلد نیستید، پیشنهاد می کنیم مقاله مذکور را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین راهنمایی را در این باره کسب کنید.

سایت هوش مصنوعی poe.com

ابزار poe.com، یکی دیگر از قوی ترین سایت هوش مصنوعی جدید می باشد که از قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی برخوردار است و به همین خاطر آن را بعنوان سایت هوش مصنوعی زبان فارسی نیز می شناسند. این ابزار حرفه ای می تواند در نوشتن مطلب، خلاصه نویسی و ترجمه متون شما را یاری کند.

این سایت هوش مصنوعی فارسی بدون ثبت نام (سایت هوش مصنوعی بدون نیاز به ثبت نام)، از چت‌ بات‌ های مختلفی از جمله Sage ،GPT-4 و ChatGPT و… بهره می گیرد تا بتواند تولید محتوای مناسبی به شما ارائه دهد. باید بدانید که برخی از این بات ها مانند GPT-4، فقط تا ۷ روز قابلیت استفاده رایگان دارند.

از قابلیت های این سایت هوش مصنوعی نی نی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت پرسش و پاسخ
  • خلاصه‌ نویسی و ترجمه متون
  • دارای اپلیکیشن موبایلی
  • پرسش و پاسخ خصوصی
  • دارای انواع چت‌ بات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT

در ادامه با معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس همراه شما هستیم.

سایت هوش مصنوعی عکس
سایت هوش مصنوعی عکس

سایت هوش مصنوعی عکس

بهترین سایت هوش مصنوعی افزایش کیفیت عکس چیست؟ یکی از محبوب ترین سایت های هوش مصنوعی عکس، سایت letsenhance.io می باشد که برای تولید محتوای تصویری کاربرد دارد. شما با عضویت در این سایت می توانید در کوتاه ترین زمان، انواع تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر انجام دهید.

این سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس (سایت هوش مصنوعی پروفایل)، کاربری بسیاری ساده ای دارد و همین امر سبب شده است که حتی افراد تازه کار نیز بتوانند با این ابزار کار کنند. این نرم افزار به شمااین امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی، متون مورد نظر خود را به عکس تبدیل کنید؛ به همین خاطر این ابزار را به نام سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس (سایت هوش مصنوعی متن به عکس) نیز می شناسند.

برای تبدیل متن به عکس کافیست ویژگی های مد نظر خود را توصیف کرده تا این ابزار بتواند عکس دلخواه شما را تحویل دهد. علاوه بر این letsenhance.io، یک سایت هوش مصنوعی بالا بردن کیفیت عکس است و شما می توانید با خیال راحت کیفیت تصاویر خود را بهبود ببخشید. از دیگر کاربردهای این سایت هوش مصنوعی برای عکس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود کیفیت تصاویر
  • تبدیل متون به تصویر
  • پشتیبانی از فرمت‌ های مختلف تصویری
  • بهترین سایت هوش مصنوعی حذف اشیا از عکس
  • بهترین سایت هوش مصنوعی طراحی عکس به دلیل رابط کاربری ساده
  • بهترین سایت هوش مصنوعی طراحی کارت ویزیت
  • بهترین سایت هوش مصنوعی پوستر

سایت هوش مصنوعی ویرایش عکس skybox.blockadelabs

اگر به دنبال بهترین سایت هوش مصنوعی واضح کننده عکس هستید، skybox.blockadelabs را به شما پیشنهاد می کنیم. skybox.blockadelabs یکی از محبوب ترین سایت هوش مصنوعی وضوح عکس است که برای تولید محتوای تصویری بسیار کاربرد دارد.

برای استفاده از این سایت هوش مصنوعی که عکس میسازد، فقط کافیست در قسمت توضیحات، هر آن چیزی که لازم دارید را بنویسید و سپس روی کلمه GENERATE کلیک کنید. به طور مثال بازسازی مدرن برج آزادی.

از قابلیت‌ های این سایت هوش مصنوعی رایگان برای عکس عبارتند از:

  • بهترین سایت هوش مصنوعی شفاف سازی عکس
  • بهترین سایت هوش مصنوعی حذف بک گراند تصاویر
  • ایجاد تصاویر ۳۶۰ درجه
  • ایجاد تصویر با وضوح بسیار بالا
  • دارای ۲۰ سبک متنوع

سایت هوش مصنوعی عکس midjourney

وب سایت هوش مصنوعی midjourney یکی از ۱۰ سایت برتر هوش مصنوعی است که به عنوان یک هوش مصنوعی برای ادیت عکس شناخته شده است که به شما این امکان را می تواند تا بتوانید کیفیت تصاویر مورد نظر خود را ارتقا دهید و آن ها را به صورت حرفه ای و زیبا ویرایش کنید.

شما با استفاده از هوش مصنوعی Midjurney، می توانید برای تصویر خود تنظیمات مختلفی از جمله تغییر رنگ، اصلاح نور و کنتراست، حذف لکه ها و خطوط غیر ضروری و… انجام دهید.

سایت هوش مصنوعی عکس artimator.io

از دیگر سایت های هوش مصنوعی ادیت عکس (سایت هوش مصنوعی ادیت عکس)، می توان به سایت artimator.io artimator اشاره کرد که یک ابزار بر پایه هوش مصنوعی DALL-E برای ایجاد تصاویر به شمار می رود.

استفاده از این وب سایت هوش مصنوعی عکس ساز (سایت هوش مصنوعی فارسی عکس)، به دلیل سرعت بالا در تولید تصاویر، در صرفه جویی زمان بسیار موثر است. لازم به ذکر است که در تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی، می‌ توانید انواع ابزارهای کاربردی برای ایجاد بهترین تصاویر دیجیتالی و واقع گرایانه را مشاهده کنید.

قابلیت‌های سایت هوش مصنوعی ساخت عکس رایگان artimator.io عبارتند از:

  • بهترین سایت هوش مصنوعی گوگل عکس
  • سهولت در استفاده
  • تبدیل متن به تصویر
  • دانلود تصاویر با کیفیت بالا
  • قابلیت انتخاب سبک تصویر
  • حذف اشیا از بک گراند

سایت هوش مصنوعی عکس dall-e 2

سایت هوش مصنوعی عکس dall-e 2 (سایت هوش مصنوعی dall-e 2) یکی از انواع هوش مصنوعی شرکت OpenAI است که قادر به تولید تصاویر بر اساس توصیفات متنی می باشد. این مدل از هوش مصنوعی کاربردی مشابه GPT-3 دارد و می‌ تواند تصاویر بسیار خلاقانه و واقع‌ گرایانه‌ ای را بر اساس توضیحات متنی شما ارائه دهد.

سایت هوش مصنوعی عکس runwayml

runwayml یکی دیگر از بهترین سایت هوش مصنوعی رایگان تبدیل متن به عکس است که علاوه بر ویرایش عکس قابلیت ویرایش ویدیو نیز دارد. شما پس از عضویت در این سایت، امکان استفاده از نسخه free را مشاهده خواهید کرد.

مزایای سایت هوش مصنوعی نوشته به عکس runwayml عبارتند از:

  • قابلیت ویرایش تصاویر
  • کم و زیاد کردن نور تصویر
  • تغییر بک گراند تصاویر
  • قابلیت ویرایش ویدئو
  • قابلیت ساخت تصویر از روی متن

همانطور که می دانید؛ ویدئو یک نوع تولید محتوای بسیار پرطرفدار و تاثیرگذار است که تولید آن برای وبسمتران و صاحبان کسب و کار می تواند هزینه و زمان بالایی در بر داشته باشد. حال ظهور انواع سایت هوش مصنوعی ادیت ویدیو و سایت هوش مصنوعی ساخت ویدیو این امکان را برای افراد فراهم کرده است تا بتوانند به سادگی این کار را انجام دهند.

لازم به ذکر است که انواع مختلفی از سایت های هوش مصنوعی برای عکس وجود دارد که با نام های مختلفی ارائه می شود و برای اهداف و کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. سایت هایی مانند سایت هوش مصنوعی کیفیت عکس، سایت حرف زدن عکس با هوش مصنوعی، سایت هوش مصنوعی تبدیل نقاشی به عکس، سایت هوش مصنوعی ترمیم عکس قدیمی، سایت هوش مصنوعی حرف زدن عکس، سایت هوش مصنوعی متحرک سازی عکس، سایت هوش مصنوعی روتوش عکس، سایت هوش مصنوعی گذاشتن چهره روی عکس، سایت هوش مصنوعی گسترش عکس، سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم، سایت هوش مصنوعی پیری، سایت هوش مصنوعی چهره فرزند، سایت هوش مصنوعی زیبایی چهره، سایت هوش مصنوعی چهره آینده بچه و… از جمله ابزارهای هوش مصنوعی پرکاربرد می باشند که می توانید برای تولید محتوای تصویری از آن ها استفاده کنید.

در ادامه به معرفی بهترین سایت هوش مصنوعی ویدیو خواهیم پرداخت.

سایت هوش مصنوعی ویدیو
سایت هوش مصنوعی ویدیو

سایت هوش مصنوعی ویدیو

synthesia.io یکی از محبوب ترین انواع سایت هوش مصنوعی ادیت فیلم است که برای تولید محتوای ویدیویی بسیار کاربرد دارد. این نوع سایت هوش مصنوعی فیلم ساز، برای افرادی که تمایل ندارند خودشان در جلوی دوربین حاضر شوند بسیار مناسب است.

برای استفاده از این سایت هوش مصنوعی تغییر چهره در ویدیو، فقط کافیست از یک چهره غیر واقعی برای ویدئو خود استفاده کنید. استفاده از الگوریتم‌ های یادگیری ماشین در ساخت ویدئو‌ها و استفاده از تکنولوژی پردازش زبان طبیعی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

پیشنهاد ویژه: همانطور که می دانید یادگیری ماشین یکی از شیوه های نوین علم کامپیوتر است، با مراجعه به صفحه آموزش ماشین لرنینگ، می توانید یادگیری ماشین را از صفر شروع کرده و در این زمینه یک متخصص شوید.

سایت synthesia.io از قابلیت تحلیل انواع محتواهای بلاگی، خبری و صفحات وب سایت برخوردار است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از ۵۰ زبان دنیا
  • قابلیت تکنولوژی پردازش زبان طبیعی
  • توانایی تحلیل انواع محتواهای بلاگی، خبری و…
  • تغییر پس زمینه ویدئوها
  • ۵۰ چهره و صدای از پیش آماده

سایت هوش مصنوعی ویدیو deepbrain.io

سایت هوش مصنوعی ویدیو deepbrain.io یکی از ۲۲ سایت هوش مصنوعی زیگپ برتر است که با استفاده از این سایت شما می توانید ویدیوی خود را در کمتر از ۵ دقیقه تولید کنید. برای این کار کافیست اسکرییپت خود را در سایت آپلود کنید. یکی از بارزترین ویژگی های این سایت، کاربری ساده و سرعت بالای آن می باشد که این امر باعث شده حتی افراد تازه کار نیز بتوانند با استفاده از این ابزار محتوای ویدیوی تولید کنید.

از ویژگی های دیگر این سایت هوش مصنوعی تولید محتوا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از ۸۰ زبان دنیا
  • تبدیل متن به ویدئو در ۵ دقیقه
  • آواتارهای هوش مصنوعی واقعی
  • ارائه قالب‌ های ppt برای ساخت ویدئو
  • قابلیت کاهش زمان و هزینه تا ۸۰ درصد
  • قالب ویدئو برای YouTube ،Tiktok و Instagram

هوش مصنوعی ویدیو heygen

heygen آخرین مورد از چند سایت هوش مصنوعی رایگان برای تولید ویدیو است. برای استفاده از این سایت می بایست پس از ثبت نام، از طریق بارگذاری اسکریپت (متن یا صدای خود)، تولید ویدئویی خود را انجام دهید.

این ابزار می تواند با استفاده از تمپلیت‌ های مختلف شامل ۲۰۰ قالب، آواتارهای متنوع و استایل مختلف متن انواع ویدیوها را برای شما تولید کند. از دیگر مزایای استفاده از این ابزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از ۴۰ زبان دنیا
  • ۲۰۰ قالب آماده برای ویدیو
  • ۱ دقیقه در روز رایگان
  • آواتارهای انیمیشنی و چهره انسان
  • قابلیت بارگذاری فایل های ppt، pptx ،pdf

بدون شک شما هم در شبکه های اجتماعی، کلیپ های صداگذاری با خواننده های معروف را دیده اید که این امر به وسیله ابزارهای هوش مصنوعی انجام می شود. اگر شما هم به آشنایی با بهترین سایت هوش مصنوعی تغییر صدا علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

سایت هوش مصنوعی صدا
سایت هوش مصنوعی صدا

سایت هوش مصنوعی صدا

بهترین سایت هوش مصنوعی که صدای خواننده را عوض میکند کدام است؟ سایت listnr.tech جزو معروف ترین سایت هوش مصنوعی شبیه سازی صدا محسوب می شود که می توانید محتوای صوتی قابل اشتراک گذاری در Apple و Google Podcast و غیره را ارائه دهد. این سایت هوش مصنوعی صدا رایگان، از ۱۴۲ زبان دنیا پشتیبانی می کند و از قابلیت تبدیل پست‌ های بلاگی و محتواهایی مورد نظر را به چندین زبان و گویش مختلف را دارد.

از دیگر مزایای سایت هوش مصنوعی صدای خواننده listnr.tech عبارتند از:

  • دارای +۶۰۰ صدا
  • ایجاد پادکست
  • تبدیل متن به گفتار
  • تولید صدا از طریق API
  • اشتراک گذاری صدا در شبکه‌ های اجتماعی
  • ارایه فایل صوتی در فرمت های MP3 یا WAV

سایت هوش مصنوعی صدا play.ht

سایت play.ht از دیگر وب سایت هوش مصنوعی اهنگ با صدای خواننده (سایت هوش مصنوعی موزیک) می باشد که توانایی تبدیل متن را به صدای طبیعی انسان دارد که در فرمت‌ های MP4 و MAV قابل دانلود می باشد.

از دیگر امکانات این سایت می توان به مواردی از جمله تولید صدا، تبدیل متن به صدا، تولید پادکست صوتی و شبیه سازی صدا اشاره کرد. از مزایای این سایت عبارتند از:

  • تبدیل متن به گفتار
  • تولید صدا با لهجه
  • تولید پادکست
  • تقلید صدا بدون ارایه نمونه با کیفیت

سایت هوش مصنوعی صدا respeecher

سایت respeecher یکی از بهترین سایت هوش مصنوعی صدای خواننده ها به شمار می رود که از توانایی تقلید صدا بسیار حرفه‌ ای برخوردار است و برای استودیوهای فیلم ساز کاربرد زیادی دارد.

شبیه سازی صدای خواننده‌ ها و بازیگران معروف مهم‌ ترین ویژگی این سایت است. از دیگر قابلیت های این نوع سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شبیه سازی صدای بازیگران
  • شبیه سازی صدا مانند نمونه داده شده
  • تغییر صدا از بزرگسال به کودک

لازم به ذکر است که انواع ابزارهای هوش مصنوعی صدا وجود دارد که با نام های سایت هوش مصنوعی اهنگ با صدای خواننده دیگر، سایت هوش مصنوعی حذف نویز صدا، سایت هوش مصنوعی حذف صدای خواننده، سایت هوش مصنوعی صدای زن، سایت هوش مصنوعی نویز گیر صدا، سایت هوش مصنوعی ضبط صدا، سایت هوش مصنوعی خوانندگی، سایت هوش مصنوعی خواندن اهنگ، سایت هوش مصنوعی خواننده، سایت هوش مصنوعی کاور اهنگ و… نیز معروف است و برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت هوش مصنوعی برنامه نویسی
سایت هوش مصنوعی برنامه نویسی

سایت هوش مصنوعی برنامه نویسی

امروزه یکی از چالش های برنامه نویسان انتخاب بهترین و کاربردی ترین سایت هوش مصنوعی برنامه نویسی می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا بتوانند کدنویسی را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. در ادامه می توانید

درواقع بهترین سایت هوش مصنوعی برنامه نویسی فرصتی را برای برنامه‌ نویسان فراهم می‌ کنند تا بتوانند با سایر افراد و توسعه‌ دهندگان در حوزه هوش مصنوعی ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و دیدگاه‌ های آنان بهره‌ مند شوند.

برخی از بهترین سایت هوش مصنوعی کد نویسی عبارتند از:

  • GitHub Copilot
  • Tabnine
  • OpenAI Codex
  • Sourcegraph
  • Replit
  • Codiga
  • Sourcery
  • Snyk
  • Amazon SageMaker

لازم به ذکر است که شما با شرکت در دوره آموزش هوش مصنوعی با پایتون، می توانید علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی پایتون و ساخت هوش مصنوعی با پایتون، می توانید روش استفاده از ابزارهای برنامه نویسی را به طور کامل بیاموزید.

سایت هوش مصنوعی معماری

همانطور که قبلا گفته شده، هوش مصنوعی در بسیاری از کسب و کارها تاثیر گذاشته که معماری نیز این امر مستثنی نیست. امروزه افرادی که در زمینه معماری فعالیت می کنند می توانند با استفاده از انواع سایت هوش مصنوعی معماری، انواع پژوهش‌ ها و پروژه‌ های معماری را در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند.

سایت Adobe Firefly و همچنین وب سایت هوش مصنوعی architectures یکی از سایت هوش مصنوعی معماری رایگان است که بعنوان یک سایت کاربردی برای معماران به شمار می رود. با استفاده از سایت هوش مصنوعی رندر معماری می توان جلوه های جذاب و خلاقانه ای ارائه داد. افرادی که در این حوزه فعالند، می توانند با پرامپت نویسی، درخواست‌ های خود را برای خلق تصاویر مختلف به ابزار هوشمند این سایت مطرح کنند.

سایت هوش مصنوعی لئوناردو

سایت هوش مصنوعی لئوناردو یکی از چند سایت هوش مصنوعی نور است که قادر به تولید عکس از متن می باشد. این هوش مصنوعی امکان طراحی پیشرفته محیط، کاراکتر، asset های گیم‌ ها صدا و انیمیشن را به کاربران می دهد و ار طرفی دیگر برای هنرمندان تازه کار، متخصصین و افرادی که به صورت تفننی کار هنری می‌ کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

سایت هوش مصنوعی بینگ

سایت هوش مصنوعی بینگ بعد از گوگل، جزو محبوب‌ ترین موتور جستجو محسوب می شود. Bing Chat، یکی از جدیدترین قابلیت‌ هایی است که به این هوش مصنوعی اضافه شده است. این قابلیت، امکان جستجوی هوشمند و مفید را برای کاربران فراهم می‌ کند.

هدف این تولید و طراحی این هوش مصنوعی، شبیه‌ سازی مکالمات انسانی با استفاده از مدل هوش مصنوعی GPT-4 است. به عبارت ساده‌ تر، Microsoft Bing با استفاده از مدل یادگیری GPT-4 این قابلیت را دارد که به بسیاری از سوالات کاربران پاسخ دهد.

سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

بهترین سایت هوش مصنوعی دکوراسیون داخلی کدام است؟ شما با انواع سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی و سایت هوش مصنوعی طراحی نمای ساختمان که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، می توانید دکور منزل خود را به بهترین و جذاب ترین شکل ممکن طراحی کنید.

  • سایت هوش مصنوعی طراحی خانه Interior AI
  • سایت هوش مصنوعی دیزاین خانه RoomGPT
  • سایت هوش مصنوعی خانه Homestyler
  • سایت دیزاین خانه با هوش مصنوعی AI Room Planner
  • هوش مصنوعی دکور خانه با REimagineHome
  • هوش مصنوعی دکور منزل با Planner 5D
  • هوش مصنوعی طراحی دکور با Foyr Neo

سایت هوش مصنوعی گرافیک

همانطور که می دانید هوش مصنوعی توانسته انقلاب بزرگی در خوزه طراحی بوجود آورد. انواع مختلفی از سایت هوش مصنوعی گرافیک وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید آثار متفاوتی خلق کنید و در کسب و کار خود بدرخشید.

  • سایت Adobe Sensei
  • سایت Canva
  • سایتPikazo
  • سایت RestorePhotos
  • سایت Logomaker AI
  • Deep AI
  • Let’s Enhance

این ابزارها با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند به شما کمک می کنند تا بتوانید طراحی جذاب و خلاقانه ای ایجاد کنید.

سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

یکی از بهترین سایت هوش مصنوعی طراحی لباس، هوش مصنوعی Open AI است. اما در صورتی که تمایل دارید از سایت‌ های دیگری استفاده کنید، ما در ادامه انواع سایت هوش مصنوعی خیاطی، سایت هوش مصنوعی تغییر لباس رایگان، سایت هوش مصنوعی لباس عروس (سایت هوش مصنوعی عروس و داماد)، سایت هوش مصنوعی لباس، سایت هوش مصنوعی لباس کردی و… را معرفی کرده ایم.

  1. Cala
  2. Designovel
  3. zmo.ai
  4. vue.ai
  5. Heuritech
  6. Stylumia
  7. Bodify
  8. Lykdat

سایت هوش مصنوعی تغییر چهره

انواع سایت هوش مصنوعی چهره چیست؟ درواقع ابزار یا سایت ساخت چهره با هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بتوانید بدون دانش یا مهارت خاصی، چهره های واقعی را طراحی کنید یا در تولید محتوای تصویری خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه برخی از محبوب ترین سایت هوش مصنوعی چهره آینده (سایت هوش مصنوعی عکس آینده)، سایت هوش مصنوعی عکس چهره، سایت تشخیص چهره فرزند هوش مصنوعی، سایت هوش مصنوعی عکس بچه و… اشاره شده است.

  • سایت رایگان تغییر چهره با هوش مصنوعی Deepswap
  • سایت آنلاین ساخت چهره با هوش مصنوعی Generated Photos
  • سایت رایگان ساخت چهره با هوش مصنوعی Anonymizer
  • سایت ساخت و تغییر چهره با هوش مصنوعی Fotor
  • سایت هوش مصنوعی تغییر چهره Faceswapper.ai
  • ساخت و تغییر چهره انسان با هوش مصنوعی NightCafe
  • سایت رایگان تغییر چهره با هوش مصنوعی FaceSwapper Icons8

سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید یا قصد دارید لوگوی شرکت خود را به صورت حرفه ای تری طراحی کنید، استفاده از سایت هوش مصنوعی برای طراحی لوگو می تواند به شما در محقق این امر کمک کند.

انواع مختلفی از سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو وجود دارد که شاید این امر شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین سایت هوش مصنوعی ساخت لوگو رایگان سردرگم کند. از این رو ما در ادامه قصد داریم برای برطرف کردن این مشکل، به شما برخی از معروف ترین سایت هوش مصنوعی رایگان برای طراحی لوگو را معرفی کنیم.

  • سایت هوش مصنوعی لوگو ساز رایگان logoai.com
  • سایت هوش مصنوعی لوگو رایگان logomaster.ai
  • سایت logonomy.ir
  • سایت logo.com

سایت هوش مصنوعی مدل مو

سایت هوش مصنوعی مدل مو یک ابزار آزمایشی مدل موی مجازی است که به شما کمک می کند تا بتوانید مدل موی دلخواه خود را انتخاب کنید. استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید انواع مدل‌ های موی مختلف را قبل از کوتاه کردن مدل واقعی تجسم کنید. برخی از انواع سایت هوش مصنوعی مدل مو مردانه و زنانه عبارتند از:

  • سایت perfectcorp.com
  • سایت هوش مصنوعی طراحی مدل مو HairstyleAI
  • سایت modiface.com
  • برنامه Style My Hair
  • سایت fotor

سایت تعبیر خواب با هوش مصنوعی

همانطور که می دانید علم تعبیر خواب یکی از مسائلی است که از گذشته تا به امروز مورد توجه بشر بوده است. امروزه با ظهور هوش مصنوعی در عرصه های مختلف، باعث شده است تا بتوانید تعبیر خواب را با انواع تعبیر خواب با هوش مصنوعی نی نی سایت یا اواع سایت هوش مصنوعی پیش بینی آینده به راحتی انجام دهید.

سایت چت جی پی تی یکی از سایت های محبوب برای تعبیر خواب به شمار می رود که دارای قابلیت های گسترده ای می باشد. این ابزار توانایی بسیاری در تحلیل و تفسیر خواب ارائه می دهد.

سایت هوش مصنوعی حل ریاضی

سایت هوش مصنوعی درسی چیست؟ بهترین سایت هوش مصنوعی برای حل مسائل ریاضی (سایت هوش مصنوعی ریاضی) چیست؟ جالب است بدانید که یکی دیگر از قابلیت های هوش مصنوعی، حل مسائل ریاضی است که امروزه بسیار کاربرد دارد. در ادامه به برخی از محبوب ترین ربات و سایت هوش مصنوعی حل ریاضی و سایت هوش مصنوعی حل تکالیف ریاضی پرداخته شده است.

  • ربات symbolab
  • ربات math10
  • سایت cymath
  • سایت mathway
  • سایت wolframalpha
  • سایت brilliant

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت هوش مصنوعی شیمی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت هوش مصنوعی فتوشاپ

همانطور که می دانید ابزارهای مختلفی وجود دارد که از هوش مصنوعی برای بهبود و افزایش کیفیت تصاویر استفاده می کنند. وب سایت هوش مصنوعی فتوشاپ (سایت هوش مصنوعی ادوبی فتوشاپ) در نسخه جدید خود دارای ابزار هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر است که از جمله این ابزار می توان به Content-Aware Fill و Neural Filters اشاره کرد که برای استفاده از این ابزارها، باید از نسخه اشتراکی Adobe Creative Cloud استفاده کنید.

سایت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ اگر شما هم به دنبال بهترین ابزار برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، ما در ادامه به شما ابزاری را معرفی خواهیم کرد که این دغدغه را برای شما برطرف می کند.

یکی از بهترین سایت هوش مصنوعی زبان انگلیسی علاوه بر سایت هوش مصنوعی جی بی تی، سایت Beta.character.ai است که می تواند در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند.

شما برای ورود به سایت ثبت نام هوش مصنوعی و استفاده از این سایت هوش مصنوعی برای یادگیری زبان فقط کافیست وارد سایت شوید و روی گزینه Language Learning کلیک کنید و سپس English Teacher را انتخاب کنید.

این سایت هوش مصنوعی خارجی (سایت یادگیری هوش مصنوعی) همانند یک معلم خصوصی عمل می کند. در این قسمت با یک معلم خصوصی روبرو خواهید بود که می تواندتمامی اشتباهات شما را اصلاح کند و مهارت شما را تقویت کند.

سایت هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت

سایت هوش مصنوعی ساخت پاورپوینت Tome یکی از ابزارهایی است که به شما در ساخت انواع پاورپوینت کمک می کند. سایت هوش مصنوعی پاورپوینت دارای قابلیت های بسیار گسترده ای است که با محیط کاربردی بسیار ساده و جذاب توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

سایت هوش مصنوعی انیمیشن neural frames

سایت هوش مصنوعی انیمیشن neural frames یکی از انواع هوش مصنوعی است که برای تولید و ویرایش انیمیشن‌ ها و ویدیوها مورد استفاده قرار می گیرد. این پلتفرم از تکنیک‌ های پیشرفته یادگیری ماشین و شبکه‌ های عصبی برای تولید انیمیشن‌ های واقع‌ گرایانه و خلاقانه استفاده می کند.

سایت هوش مصنوعی رژیم غذایی

بهترین سایت هوش مصنوعی برای غذا رژیمی چیست؟ سایت ماچا یکی ازبهترین وب سایت هوش مصنوعی برای رژیم غذایی (سایت هوش مصنوعی غذا) است که می تواند با طرح سوالاتی، می تواند شرایط جسمانی و و روحی شما را تحلیل کرده و بر این اساس به شما بهترین برنامه رژیم غذایی را به شما ارائه می دهد.

برای دریافت رژیم غذایی برای لاغری، می توانید به وب سایت هوش مصنوعی لاغری و برای دریافت برنامه بدنسازی به سایت هوش مصنوعی ورزش مراجعه فرمایید.

سایت هوش مصنوعی تتو

انواع مختلفی از سایت هوش مصنوعی طراحی تتو وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب بهترین طرح تتو کمک کند. سایت: ink.trimythic.co یکی از محبوب ترین سایت هوش مصنوعی تتو است که توسط بسیاری از کاربران علاقه مند به تتو مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت هوش مصنوعی حسابداری

انواع مختلفی از سایت هوش مصنوعی حسابداری وجود دارد که از آن برای بهبود و اتوماسیون فرآیندهای حسابداری استفاده می‌ کنند. این ابزارها می‌ توانند به افراد و سازمان ها کمک کنند تا بتوانند وظایف مالی و حسابداری خود را با دقت و کارایی بیشتری انجام دهند.

سایت هوش مصنوعی داوینچی

سایت هوش مصنوعی داوینچی یک پلتفرم قدرتمند SaaS است که به کاربران شما اجازه می دهد تا بتوانند از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی OpenAI برای تولید محتوای متنی مختلف مانند انواع مقالات، وبلاگ ها، تبلیغات، رسانه و غیره به ۳۳ زبان متنوع استفاده کنند.

سایت هوش مصنوعی جاسپر

سایت هوش مصنوعی جاسپر که قبلا به عنوان Jarvis معروف بود، یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی می باشد که برای ایجاد متن‌ های مختلف از جمله مقالات، پست‌ های وبلاگ، توضیحات محصول، ایمیل‌ ها و محتوای رسانه‌ های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت هوش مصنوعی جمینای

سایت هوش مصنوعی جمنای یا سایت هوش مصنوعی جمینی یکی از معروف ترین مدل هوش مصنوعی شرکت گوگل است که به‌ طور خاص برای رقابت با مدل‌ های بزرگ زبان مانند GPT-4 تولید شده است. سایت هوش مصنوعی جیمی (سایت جمینی هوش مصنوعی)، از تکنیک‌ های پیشرفته یادگیری ماشین و شبکه‌ های عصبی برای درک و تولید زبان طبیعی بهره می برد.

سایت هوش مصنوعی ذهن خوان

همانطور که می دانید قدرت ذهن خوانی از گذشته تا به امروز یکی از آرزوهای دیرینه بشر بوده است که امروزه با ظهور انواع سایت هوش مصنوعی ذهن خوان و ابزارهای مختلف این آرزو محقق شده است.

درواقع هوش مصنوعی با تفسیر سیگنال‌ های مغز، می تواند عمل ذهن خوانی را انجام دهد. تلاش‌ های اولیه برای خواندن ذهن‌ ها به این روش، از شیوه‌ های تهاجمی برای اندازه‌ گیری تکانه‌ های الکتریکی در مغز استفاده می‌ کردند و برخی از آن‌ ها در حدس کلمات یا حتی جملات کوتاه موفق بودند. بسیاری از سایت هوش مصنوعی زمان مرگ انلاین نیز حتی قادر به ارائه مطالب درباره زمان مرگ هستند.

سایت هوش مصنوعی کشیدن نقاشی

یکی از جذاب ترین ابزارهای هوش مصنوعی گوگل، سایت های هوش مصنوعی نقاشی می باشد که به افراد علاقه مند به نقاشی این امکان را می دهد تا بتوانند با انواع د با نحوه استفاده از ابزارهای نقاشی هوشمند گوگل آشنا شده و از این ابزارها برای طراحی نقاشی های خلاقانه و زیبا استفاده کنند.

سایت هوش مصنوعی نقاشی رایگان Dream by WOMBO یکی از ابزارهای هوش مصنوعی است که قابلیت طراحی انواع نقاشی های زیبا و منحصر به فرد را دارد.

برای استفاده از سایت هوش مصنوعی کشیدن نقاشی، فقط کافیست توصیفی از نقاشی مورد نظر خود را ارائه دهید تا این سایت نقاشی خود را دریافت کنید.

سایت هوش مصنوعی شخصیت شناسی

سایت هوش مصنوعی شخصیت شناسی یکی از ابزارهای کاربردی برای تست شخصت شناسی می باشد که با طرح پرسش هایی از شما می تواند اطلاعاتی درباره شخصت شما ارائه دهد. اگر به تست های شخصیت شناسی علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم از این ابزارها استفاده کنید.

سایت هوش مصنوعی زیرک

سایت هوش مصنوعی زیرک یکی دیگر از محبوب ترین ابزار هوش مصنوعی است که به دلیل کاربری ساده مورد استقبال قرار گرفته است. این ابزار شبیه به چت جی پی تی عمل می کند با این تفاوت که دسترسی ساده تری دارد به گونه ای که شما حتی می تواند با شماره همراه ایران وارد این سایت شوید و از آن استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید از سایت هوش مصنوعی زیرک، بعنوان دستیار برنامه نویس خود استفاده کنید.

سایت هوش مصنوعی شغل

آشنایی با سایت هوش مصنوعی شغل باعث می شود که شما بتوانید شغل مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاه تر و به راحتی انتخاب کنید. در این زمینه سایت های بسیاری وجود دارد که می توانید به آن ها مراجعه کنید و شغل مناسب خود را به سرعت بیابید.

  • Linkedin.com
  • indeed.com
  • sonara.com
  • kickresume.om

سایت هوش مصنوعی فایرفلای

سایت هوش مصنوعی فایرفلای از دیگر انواع هوش مصنوعی یا AI به شمار می رود که در دسته Generative AI tool قرار می‌ گیرد. این ابزار به شما کمک می کند که بتوانید به سرعت و به سادگی تصاویر و جلوه‌ های متنی با کیفیت بالا تولید کنید.

Adobe Sensei(پلتفرم هوش مصنوعی ادوبی) که با مجموعه داده عظیمی از تصاویر و متن آموزش داده شده است، می تواند Firefly را تقویت کند. این هوش مصنوعی به فایرفلای کمک می کند تا موارد واقعی و خلاقانه ای تولید کند و نیازهای فردی کاربر را برطرف سازد.

سایت هوش مصنوعی فوتور

سایت هوش مصنوعی فوتور درواقع نوعی ابزار گرافیکی با هوش مصنوعی است که بعنوان نوعی ویرایشگر گرافیکی شبیه به برنامه فتوشاپ عمل می کند و می تواند به شما در تهیه عکس باکیفیت کمک کند.

سایت هوش مصنوعی لکسیکا

سایت هوش مصنوعی لکسیکا یکی از بهترین انواع ابزارهای رایگان تبدیل متن به عکس است و شما می توانید با استفاده از آن هر چیزی که در ذهنتان می گذرد را برای هوش مصنوعی تعریف کرده تا این ابزار بتواند بهترین تصویر را به شما ارائه دهد.

سایت هوش مصنوعی چت با سلبریتی

سایت هوش مصنوعی چت با سلبریتی beta.character.ai، این امکان را برای شما فراهم می کند که کاراکترهای دیجیتالی به گونه ای واقع‌ گرایانه و متقاعد کننده با کاربران ارتباط برقرار کنند که این کاراکترها شخصیت‌ های محبوب انیمه، سلبریتی‌ ها، شخصیت‌ های تاریخی یا حتی کاراکترهای خیالی ساخته شده توسط کاربران را شامل می شوند.

سایت هوش مصنوعی کوپایلت

سایت هوش مصنوعی کوپایلت بعنوان یک دستیار هوش مصنوعی شناخته شده است که توسط مایکروسافت و OpenAI برای بهبود تجربه کاربران توسعه یافته است. سایت هوش مصنوعی واقعی کوپایلت می تواند با استفاده از یک مدل زبانی پیشرفته به نام GPT-3، متن، کد، تصویر و صدا را تولید، تحلیل و ترجمه کند و به کاربران در پاسخ به سوالات، انجام کارهای روزانه، ارائه پیشنهادات و افزایش بهره‌ وری کمک کند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع سایت های جالب هوش مصنوعی از جمله سایت هوش مصنوعی پیش بینی فوتبال، هوش مصنوعی مدگل، سایت هوش مصنوعی زیرنویس فارسی، سایت هوش مصنوعی ساخت اهنگ، سایت هوش مصنوعی ساخت کلیپ، سایت هوش مصنوعی سوال و جواب، سایت هوش مصنوعی شباهت چهره، سایت هوش مصنوعی طراحی پلان، سایت هوش مصنوعی عروس شدن، سایت هوش مصنوعی پرسش و پاسخ، سایت هوش مصنوعی کارت ویزیت، سایت هوش مصنوعی چیدمان منزل، سایت هوش مصنوعی گوگل اهنگ، سایت تغییر قیافه با هوش مصنوعی، سایت هوش مصنوعی dall e، سایت هوش مصنوعی گاما، سایت درد و دل با هوش مصنوعی، سایت هوش مصنوعی بدون ثبت نام، سایت هوش مصنوعی شهر ها و… پرداخته شد تا با استفاده از این ابزارهای کاربردی بتوانید بهترین و کاربردی ترین محتواهای متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی تهیه کنید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول
سایت هوش مصنوعی چت جی پی تی چیست؟

سایت هوش مصنوعی چت gpt، یکی از انواع هوش مصنوعی های توسعه یافته از شرکت OPENAI است که می تواند بدون برقراری ارتباط با انسان به گفت و گوها و سوالات او پاسخ دهد و در اموری مانند مقاله نویسی، خلاصه نویسی، یادگیری زبان انگلیسی، ترجمه متون و… کاربرد دارد.

بهترین سایت هوش مصنوعی یادگیری زبان چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که سایت چت جی پی تی یکی از انواع سایت جامع هوش مصنوعی برای یادگیری زبان به شمار می رود که می تواند با تقویت مهارت های انگلیسی شما و ارائه انواع مکالمه های انگلیسی، به شما کمک کند تا بتوانید مهارت خود را در این زمینه بهبود ببخشید.

انواع سایت هوش مصنوعی کلیپ ساز کدامند؟

انواع مختلفی از سایت هوش مصنوعی کلیپ ساز وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن ها، تولید محتواهای ویدیویی با کیفیت و جذابی داشته باشید. از جمله سایت هوش مصنوعی فیلم ساز می توان به سایت هوش مصنوعی پیکا، synthesia.io، deepbrain.io، heygen و… اشاره کرد. برای آشنایی با همه ی سایت های هوش مصنوعی ویدیو ساز پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.