آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران یکی از بزرگترین برگزار کننده های دوره دیجیتال مارکتینگ در تهران می باشد که به کارآموزان خود در انتهای دوره مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می کند. کلیه کارآموزان می‌ توانند به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند. بهترین دوره بازاریابی دیجیتال مارکتینگ در آموزشگاه آریا تهران برگزار می‌ شود که سرفصل های آموزشی در این دوره مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار به صورت عملی آماده می کند.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط کلاس دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید. میتوانید برای اطلاع از موارد آموزشی در این کلاس به صفحه آموزش دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید تا بیشتر راجع به این کلاس اطلاعات کسب نمایید.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

برخی از افراد آموزش دیجیتال مارکتینگ را منحصرا به یک حوزه محدود می کنند اما لازم است بدانید بازاریابی دیجیتال همانند دریایی وسیع و متفاوت می باشد که هر بخش آن دارای جذابیت هایی است. متاسفانه دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه های ایران برعکس دانشگاه های خارج فیلد دانشگاهی نمی باشد و به آن بهایی داده نمی شود. به همین علت مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران برای رفع این مشکل اقدام به برگزاری دوره ی دیجیتال مارکتینگ همراه با سرفصل های تخصصی و مناسب بازار کار نموده است. بهتر است بدانید دیجیتال مارکتینگ به معنای بکارگیری ابزار های دیجیتال اعم از: موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و …. در فضای اینترنت برای جذب مشتری، معرفی محصولات، تولید برند و …. است. برای مثال: صاحب یک کسب و کار با استفاده از موبایل، لپ تاپ و ….. اقدام به معرفی محصول خود به مشتریان می کند و در تلاش است تا فروش خود را افزایش دهد. دیجیتال مارکتینگ به جمعی از این بخش ها می گویند.

در نتیجه برای راه اندازی یک کسب و کار به یک وب سایت احتیاج دارید. برای طراحی وبسایت به طراح یا برنامه نویس، طراح رابط کاربری برای نمایش بهتر سایت نیاز دارید. اما بعد از آن چه؟ فرض مثال شما دارای یک سایت زیبا و کاربر پسند هستید، حالا چجوری میخوای محصولاتت و معرفی کنی و بفروشی؟ اگر میخواهید سایت شما روز به روز بازدید بیشتری داشته باشد و فروش بیشتری داشته باشید می توانید در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آریا تهران شرکت کنید.

شما در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ تمام مباحث مربوطه به راه اندازی وبسایت کسب وکار خود، طراحی سایت، برنامه نویسی و افزایش بازدید سایت را آموزش می بینید که هر کدام از این بخش ها دارای مجموعه ای از سرفصل ها به صورت جامع (دوره جامع دیجیتال مارکتینگ) و کامل (دوره کامل دیجیتال مارکتینگ) می باشد. اگر قصد ثبت نام در دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی آریا تهران را دارید با ما در ادامه همراه باشید.

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تهران
بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تهران

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تهران

بهترین آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ کجاست؟ اگر به دنبال بهترین دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ هستید و نمی دانید کدام دوره دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing) خوب است؟ پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره کامل دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی تهران، مجموعه آریا تهران می باشد.

بهترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در آموزشگاه آریا تهران توسط برترین اساتید با تجربه فراوان در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد. برگزاری دوره کامل دیجیتال مارکتینگ در تهران می باشد که با بهره گیری از تخصص بهترین اساتید دیجیتال مارکتینگ توانسته صدها کارآموز موفق را روانه بازار کسب و کار کند.

مهمترین ویژگی آریا تهران که بهترین مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ در تهران شناخته شده است این است که تمامی سرفصل ها را به صورت عملی و تئوری و مناسب با بازار کار به کار آموزان آموزش می دهد و تمامی علاقه مندان می‌ توانند هر آنچه را که برای بهبود کسب و کار مشتری و ورود به بازار کار نیاز است را در این دوره یاد بگیرند.

آریا تهران انواع دوره های غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ و دوره حضوری دیجیتال مارکتینگ را برای اولین بار در ایران برگزار کرد و علاقه مندان به یادگیری سرفصل های دیجیتال مارکتینگ توانستند از طرق مختلف در دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی شرکت کنند و از حضور بهترین مربی دیجیتال مارکتینگ تهران بهره مند شوند و در پایان دوره معتبرترین مدرک دیجیتال‌ مارکتینگ را دریافت کنند.

لازم به ذکر است تمامی افرادی که به دنبال دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل هستند می توانند سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ همچنین آموزشگاه آریا تهران را مشاهده کنند.

اگر آشنایی زیادی با دیجیتال مارکتینگ ندارید و میخواهید نسبت به همه جوانب آن آگاهی بیشتری داشته باشید میتوانید مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست را مطالعه کنید.

دوره دیجیتال مارکتینگ حضوری

در ارتباط با کلاس های آریا تهران باید بدانید همانطور که در بخش بالا ذکر شد می توانید هم در دوره حضوری دیجیتال مارکتینگ آریا تهران و هم دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ (آموزش مجازی دیجیتال مارکتینگ) شرکت نمایید.

شرکت سئو آریا تهران برای بهره‌مندی علاقه‌ مندان از تخصص بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ در تهران دوره های آموزشی خود را به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می کند تا همگان بتوانند تخصص بهترین مربی دیجیتال مارکتینگ بهره مند شده و به روزترین مطالب را یاد بگیرند. دوره حضوری دیجیتال مارکتینگ در روز های متنوع و ساعات مختلف برگزار می شود تا همگان بتوانند بدون محدودیت در این کلاس دیجیتال مارکتینگ شرکت کرده و اطلاعات جامعی کسب کنند. علاوه بر موارد ذکر شده از مزایای دوره دیجیتال مارکتینگ می توان به کسب مهارت های بازاریابی دیجیتال نیز اشاره نمود.

آریا تهران با برگزاری انواع کلاس دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری، غیر حضوری و آنلاین توانسته عنوان بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران را به خود اختصاص دهد و به علاقه‌مندان این حوزه خدمات ارائه دهد.

برای اطلاع از هزینه کلاس های دیجیتال مارکتینگ (دوره دیجیتال مارکتینگ (پکیج کامل)) می توانید با همکاران ما در آریا تهران تماس گرفته و شرایط ثبت نام دوره دیجیتال مارکتینگ را جویا شوید.

دوره غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ

شما می توانید در دوره غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ (دوره های مجازی دیجیتال مارکتینگ) آریا تهران مطالب آموزشی در حوزه بازاریابی دیجیتال را زیر نظر بهترین مربی دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینید. یکی از تفاوت های کلاس دیجیتال مارکتینگ (کلاس آنلاین دیجیتال مارکتینگ) ما با سایر دوره های دیجیتال مارکتینگ در تهران پشتیبانی از خدمات آموزشی می باشد.

هرگونه سوالی که در پایان دوره آموزشی ذهنتان را درگیر خود کرده است، می‌ توانید از بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ در آریا تهران بپرسید و تا لحظه ورود شما به بازار کار و حتی پس از کسب در آمد می توانید تمامی پرسش های خود را از اساتید ما بپرسید و برای بهبود کسب و کار خود و پیشرفت در حوزه دیجیتال مارکتینگ از تخصص اساتید ما بهره مند شوید.

دوره غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ (دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال) یا به عبارتی دوره مجازی دیجیتال مارکتینگ در قالب فیلم به شما عرضه می شود و شما می توانید با دانلود دوره دیجیتال مارکتینگ تمامی مطالب آموزشی را برای چندین بار مشاهده نمایید و ابهامات خود را درباره اصول برطرف نمایید. لازم به ذکر است علاوه بر فیلم جزوه آموزش دیجیتال مارکتینگ در طی دوره توسط تیم آریا تهران به شما داده می شود.

تمام افرادی که در شهر های گوناگون مانند: مشهد، اصفهان، شیراز و …… زندگی می کنند نیز می توانند در دوره های آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ (دوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین) شرکت نمایند. اگر به دنبال دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، شیراز و …… هستید می توانید همین حالا با تماس بگیرید.

با شرکت در کلاس سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

کلاس عمومی دیجیتال مارکتینگ

شرایط برگزاری کلاس عمومی دیجیتال مارکتینگ به یک صورت میباشد که باید حداقل ۳ الی ۴ نفر در کلاس حضور داشته باشند تا این کلاس برگزار گردد.

شما می توانید از حضور بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید و فیلم های آموزشی را مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فرا بگیرید.

کیفیت تدریس مربی دیجیتال مارکتینگ در کلاس عمومی و خصوصی تفاوتی نخواهد داشت و تنها تفاوت این دو کلاس در تعداد نفرات حاضر می باشد. سرفصل های دیجیتال مارکتینگ که تدریس شده در دو کلاس تفاوتی نخواهد داشت و تمامی سرفصل ها به صورت یکسان در دو کلاس تدریس خواهد شد.

لازم به ذکر است یکی از مزایای دوره دیجیتال مارکتینگ آریا تهران نسب به دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه تهران، دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف و دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی این است که دارای محدویت در زمان برگزاری کلاس ها نمی باشد یعنی آریا تهران یکی از معتبر ترین آموزشگاه هایی می باشد که دائما در حال برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ می باشد یعنی هر ماه این دوره ها در حال برگزاری می باشد. در صورتی که در سایر مکان های آموزشی این دوره یک بار الی دو بار انجام می شود و در صورتی که نتوانید در این دوره ها شرکت کنید از آموزش عقب میافتید.

اگر علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی هستید می توانید در دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی آریا تهران ثبت نام کنید.

کلاس خصوصی دیجیتال مارکتینگ

آیا دوره دیجیتال مارکتینگ کلاس خصوصی دارد؟ برگزاری کلاس خصوصی دوره ی آموزش دیجیتال مارکتینگ (دیجیتال مارکتینگ دوره آموزشی) با یک الی دو نفر امکان پذیر می باشد و تمامی سرفصل های آموزشی در این دوره تفاوتی با کلاس عمومی نخواهد داشت. شما می توانید به صورت حضوری از بهترین دوره بازاریابی دیجیتال بهره مند شده و جدید ترین مطالب را مطابق با جدیدترین منابع ایرانی و خارجی یاد تنها تفاوتی که کلاس خصوصی دیجیتال‌ مارکتینگ با کلاس عمومی دارد در تعداد نفرات حاضر در کلاس می باشد و هرچه تعداد نفرات کمتر باشد شما فرصت بیشتری برای رفع ایرادات خود خواهید داشت و سریعتر می توانید در این حوزه پیشرفت کنید.

هزینه دوره دیجیتال مارکتینگ
هزینه دوره دیجیتال مارکتینگ

هزینه دوره دیجیتال مارکتینگ

کیفیت دروس تدریس شده در کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ آریا تهران قابل مقایسه با سایر دوره های دیجیتال مارکتینگ رایگان نیست و شما با مشاهده فیلم های آموزشی که در این صفحه قرار گرفته است می توانید تفاوت دوره ما را با سایر دوره ها متوجه شوید.

هزینه کلاس دیجیتال مارکتینگ بر اساس ساعات آموزشی و نوع دوره انتخابی شما تعیین می شود. هزینه کلاس ارومیه دیجیتال مارکتینگ کمتر از هزینه کلاس خصوصی دیجیتال مارکتینگ می باشد اما شما در کلاس خصوصی با تعداد نفرات کمتر می‌ توانید هر آنچه را که لازم است از استاد خود بپرسید و این کلاس برای شما کیفیت بالاتری خواهد داشت.

برای کسب اطلاع از هزینه کلاس دیجیتال مارکتینگ می توانید با همکاران ما در آریا تهران تماس گرفته و شرایط ثبت نام و حضور در کلاس دیجیتال مارکتینگ به صورت عمومی و خصوصی را مطلع شوید.

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان
دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان

با یک سرچ ساده در گوگل تحت عنوان دوره دیجیتال مارکتینگ (دانلود رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ) شما با عناوین مختلفی مانند دوره دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف،دیجیتال مارکتینگ دانشگاه تهران و دوره دیجیتال مارکتینگ مجتمع فنی تهران رو به رو خواهید شد و قطعا قصد خواهید داشت در دوره آموزش ببینید که بیشترین اعتبار را داشته باشد و تخصصی ترین مطالب را به شما آموزش دهد.

برای پیدا کردن بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ تحقیقات گسترده ای انجام دهید و مرکزی را برای آموزش انتخاب کنید که رزومه قوی در این حوزه داشته باشد و کارآموزان زیادی را روانه بازار کار کرده باشد.

خیلی از این دوره‌ها ممکن است به صورت گسترده در تهران برگزار شود اما آیا شما اطمینان دارید که کارآموزان این دوره ها وارد بازار کار شده و کسب درآمد می‌ کنند؟

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ دوره‌ ای است که تمامی مطالب را به صورت عملی و تئوری به شما آموزش دهد و سرفصل هایی را که برای ورود به بازار کار مورد نیاز است را یاد دهد. آموزشگاه آریا تهران با ارائه معتبر ترین مدرک دیجیتال مارکتینگ توانسته عنوان بهترین دوره بازاریابی دیجیتال را به خود اختصاص دهد و صدها کارآموز را روانه بازار کار کند.

ورود کارآموزان به بازار کار و کسب درآمد مهمترین افتخار ماست زیرا ما توانستیم به اهداف خود در این دوره دست یابی و برگزار کننده بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی در ایران شویم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ و آموزشگاه آریا تهران برای بهره‌ مندی همه علاقه مندان به این حوزه دوره های دیجیتال مارکتینگ رایگان را نیز برگزار کرده است تا همه بتوانند سطح علمی خود را در این حوزه ارتقا بخشند و گام مثبتی در بازاریابی دیجیتال بردارند.

تعداد دوره های دیجیتال مارکتینگ رایگان در ایران بسیار زیاد می باشد اما دوره‌ ای که شما را برای ورود به بازار کار آماده کند و مباحث کلی و اصلی را به شما آموزش دهد بسیار محدود می باشد.

بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان آموزشی است که به صورت کلی بخش های مختلف بازاریابی دیجیتال را به شما آموزش داده و هر گونه ابهام و ایهام ای را برطرف نماید.

در این قسمت مدیران آریا تهران تصمیم به برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان به علاقه‌ مندان کرده‌ اند و شما می توانید با دانلود دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان اصولی را که در کلاس های ما به کار آموزان آموزش داده می‌ شود را به صورت کلی یاد بگیرید.

فیلم های دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ در این قسمت در اختیار کلیه علاقه مندان قرار داده شده است تا بتوانند هر آنچه را که برای یادگیری تکنیک های دیجیتال مارکتینگ نیاز است را آموزش ببینند و با نحوه تدریس مربی دیجیتال مارکتینگ آریا تهران آشنا شوند.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای دریافت مدرک دیجیتال مارکتینگ در کلاس حضوری و یا غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ آریا تهران شرکت کرده و در انتهای دوره مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

همانطور که در بخش بالا ذکر شد در کلاس های آریا تهران علاوه بر فیلم دوره دیجیتال مارکتینگ؛ جزوه آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf (دانلود کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf) همچنین به زودی کتاب صوتی دیجیتال مارکتینگ در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

عده زیادی از افراد در خصوص مبحث سئو مارکتینگ سوال می پرسند شما می توانید در این خصوص به صفحه سئو مارکتینگ چیست مراجعه نمایید.

دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک وزارت علوم

دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک وزارت علوم در موسسات آموزش عالی تدریس می شود وشما می توانید با شرکت در این کلاس ها مدرک معتبر در این حوزه کسب کنید.

این دوره ها معمولا به صورت فشرده برگزار می شوند و شما می توانید از مباحثی که در این دوره آموزش داده می شود نهایت بهره را ببرید. دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک وزارت علوم مورد تایید می باشد و شما می توانید با این مدرک به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد از این حوزه داشته باشید.

مدرک دوره دیجیتال مارکتینگ

یکی از سوالات مهمی که شما باید برای شرکت در کلاس دیجیتال مارتینگ در نظر داشته باشید این است که مدرک دوره دیجیتال مارکتینگ چیست و چه اعتباری دارد؟ قطعا مدرک محور بودن رویکرد چندان صحیحی نیست و شما باید بیشتر به فکر یادگیری مهارت ها باشید اما وقتی قرار است زمان و هزینه بابت این موضوع صرف کنید بهتر است کلاس دیجیتال مارکتینگی را انتخاب کنید که مدرک معتبر به شما ارائه دهد.

خوشبخاته شما می توانید با شرکت در بهترین دوره ی دیجیتال مارکتینگ آریا تهران این اطمینان را داشته باشید که مدرک معتبر به شما اعطا می شود.

در پایان دوره های دیجیتال مارکتینگ آریا تهران آزمونی از شما گرفته می شود که در صورت قبولی در آن آزمون مدرک بین المللی (صدور مدرک بین المللی) و معتبر فنی و حرفه ای به شما اعطا می شود.

با استفاده از این مدرک می توانید جذب بازار کار شده و از مهارت های کسب شده خود درآمد زایی داشته باشید. از دیگر مزیت های مدرک فنی حرفه ای این است که می توانید با استفاده از این مدرک برای مهاجرت به خارج از کشور اقدام کنید و از امتیازات این مدرک بهره مند شوید.

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ

سرفصل های دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ (سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ) آریا تهران مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و کلیه سرفصل های آموزشی (سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی) برای ورود به بازار کار علاقمندان به این حوزه برنامه‌ ریزی شده است و تدریس می شوند. سرفصل های آموزشی عبارتند از:

مبانی بازاریابی اینترنتی (Basic Digital Marketing):

نگاه تخصصی به مفاهیم بازاریابی و تجارت
بررسی کامل مفهوم بازاریابی دیجیتال
آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال
بررسی انواع بازاریابی دیجیتال به همراه نقاط ضعف و قوت آن ها
بررسی استراتژی ها و تکنیک های موفقیت آمیز

بازاریابی محتوا (Content Marketing):

بررسی کامل اصول بازاریابی محتوا
آشنایی با انواع استراتژی های بازاریابی محتوا
بررسی اهمیت و ضرورت بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ
آشنایی با انواع دسته بندی محتوا و بررسی میزان قدرت هرکدام
آشنایی کامل و جامع با انواع محتوای بصری

تولید محتوا (Content Generation):

آشنایی با اهداف تولید محتوا
بررسی اصول تولید محتوا به صورت تخصصی و حرفه ای
آموزش اصول و قواعد تولید محتوای متنی و محتوای تصویری
بررسی استراتژی های مفید و مؤثر در تولید انواع محتوا
بررسی میزان اثربخشی تولید محتوای ارزشمند در بهبود روند بازاریابی دیجیتال
بررسی جایگاه تولید محتوا در مبحث سئو
نگاه تخصصی به مبحث کپی رایت و بررسی کامل آن

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی (Social Marketing):

بررسی اصول و استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی
آشنایی با شبکه های اجتماعی قدرتمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مقایسه آن ها
آموزش روش ها و تاکتیک های تبلیغات مؤثر و پربازده در هر کدام از شبکه های اجتماعی
بررسی میزان تأثیرات و مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی
آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

بازاریابی در گوگل (Google Adwords):

نگاهی دقیق و تخصصی به سرویس گوگل ادوردز
آموزش تخصصی استفاده از سرویس گوگل ادوردز
بررسی استراتژی های کارآمد گوگل ادوردز
بررسی معایب و مزایای این نوع بازاریابی
بررسی میزان تأثیرات بازاریابی در گوگل

تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Google Analitycs:

آشنایی کامل با ابزار Google Analitycs
آموزش استفاده هوشمندانه و دقیق از این ابزار در تجزیه و تحلیل داده ها
بررسی انواع امکانات ابزار Google Analitycs
بررسی نتایج و گزارش های Google Analitycs و میزان صحت و دقت آن ها

مدیریت سایت با کمک گوگل وبمستر (Google Webmaster):

آشنایی با سرویس سرچ کنسول گوگل ( Google Search Console )
آموزش کامل استفاده از سرچ کنسول
بررسی کامل انواع امکانات و خدمات ارائه شده توسط سرچ کنسول
بررسی نتایج و گزارش های سرچ کنسول و میزان دقت و خطای آن ها
بررسی دلایل اهمیت و ضرورت استفاده از سرچ کنسول

بهینه سازی سایت (SEO):

نگاه جامع و هوشمندانه به مفهوم سئو ( Search Engine Optimization )
بررسی اصول و قواعد سئو به صورت تخصصی
بررسی کامل مباحث مربوط به سئوی داخلی و سئوی خارجی
بررسی کامل مباحث مربوط به سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه
بررسی انواع تکنیک ها و استراتژی های مؤثر سئو

استراتژی بازاریابی آنلاین (Online Marketing Strategy):

بررسی انواع استراتژی های مفید و کارآمد در بازاریابی آنلاین
آموزش استفاده مؤثر از پتانسیل بسترهای ارتباطی برای پیاده سازی انواع استراتژی ها
بررسی کامل انواع نیازها و یافتن روش های مؤثر برای پاسخ دهی به آن ها

برندسازی دیجیتال (Digital Branding):

آشنایی کامل با مفاهیم برندینگ و دیجیتال برندینگ
بررسی اهمیت و تأثیرات برندسازی دیجیتال در بازاریابی دیجیتال و فروش
آشنایی با ابزارهای برندسازی
آشنایی با روش ها و استراتژی های مؤثر برندینگ

ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه و طراحی سایت:

آشنایی با ابزارها و سرویس های طراحی و توسعه صفحات وب
آشنایی با ابزارها و پلاگین های سئو و دیجیتال مارکتینگ در حوزه وبسایت
آشنایی با ابزارهای برندینگ و مانیتورینگ در حوزه وبسایت

افزایش نرخ تبدیل ( CR – OR ) :

آشنایی دقیق با مفاهیم Click Rate و Open Rate
آشنایی با مفهوم بهینه سازی نرخ تبدیل ( Conversion Rate Optimization )
بررسی مباحث مربوط به روانشناسی وب
بررسی مباحث مربوط به شناسایی بازار هدف
بررسی مباحث مربوط به آنالیز و تحلیل رفتار شخصیت کاربران و دسته بندی آن ها
بررسی نرخ تعامل کاربران
آموزش روش ها و تکنیک های مؤثر جهت تبدیل بازدیدکننده به مشارکت کننده

برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس دیجیتال مارکتینگ و ثبت نام در این کلاس با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با سایر رشته های فنی حرفه ای آریا تهران بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

دوره دیجیتال مارکتینگ مناسب چه کسانی است

در آریا تهران این دوره در سطوح مختلف مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و افراد بر اساس اطلاعات قبلی خود و مهارت هایی که از قبل بلد هستن در این دوره ها شرکت کنند. مهم ترین ویژگی که بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ آریا تهران دارد این است که شما می توانید به صورت سطح بندی شده در این کلاس ها حضور یابید و از سرعت پیشرفت کلاس آزرده نباشید.

به این ترتیب افرادی که از نظر سطح دانش فنی در یک سطح هستند می توانند از اطلاعات تدریس شده در این کلاس ها بهره مند شوند و اطلاعات جامع تر و هدف دار تری کسب کنند.

این دوره مناسب تمام کسانی است که از صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را می خواهند یاد بگیرند و به این حوزه علاقه دارند. شما در هر سطح دانشی در این حوزه هستید می توانید در کلاس دیجیتال مارکتینگ آریا تهران شرکت کنید و دانش خود را ارتقا بخشید.

پیش نیاز کلاس دیجیتال مارکتینگ

این دوره نیازی به هیچ پیش نیازی ندارد و شما می توانید در این دوره اطلاعات جامعی درباره دیجیتال مارکتینگ کسب کنید. این کلاس مقدماتی دیجیتال مارکتینگ مناسب افرادی است که به تارگی با این حوزه اشنایی پیدا کرده اند و می خواهند به این حوزه وارد شده و کسب درآمد از مهارت های فراگرفته داشته باشند.

مهارت های کسب شده در دوره دیجیتال مارکتینگ

شما با شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در تهران می توانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی مهارت هایی که نیاز بازار کار است و شما باید برای ورود به این حوزه بلد باشید را یاد می گیرید. این مهارت های دوره دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  1. توانایی تولید محتوا کاربرپسند
  2. آشنایی با اصول سئو
  3. توانایی تبلیغ نویسی متناسب با حوزه کاری
  4. آشنایی و توانایی کار با ابزار های سنجش رفتار کاربران و تعاملات صورت گرفته در سایت
  5. بهینه سازی سایت
  6. کار با شبکه ای اجتماعی مختلف
  7. تبلیغات گوگلی
  8. ایمیل مارکتینگ
  9. ایجاد استراتژی متناسب با پروژه

بازار کار دیجیتال مارکتینگ چگونه است

بازار کار دیجیتال مارکتینگ به سرعت در حال رشد است. این حوزه فرصت‌ های بسیاری برای کسانی که توانایی‌ های دیجیتال مارکتینگ دارند یا می‌ خواهند این مهارت‌ ها را یاد بگیرند، فراهم می‌ کند. کسب و کارها به دنبال افزایش حضور آنلاین و بهره‌ گیری از روش‌ های مارکتینگ دیجیتال برای رسیدن به مشتریان هستند.

اصطلاحاتی مانند سئو، تبلیغات پرداخت‌ شده در گوگل و شبکه‌ های اجتماعی، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و ابزارهای دیگر، همگی جزء فعالیت‌ های مهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ هستند. مهارت در این زمینه‌ ها می‌ تواند در کسب و کارها و حتی کارهای آنلاین شخصی، تأثیر بسیاری داشته باشد.

برای ورود به این حوزه، می‌ توانید در دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک بین المللی شرکت کنید. همچنین، تجربه کاری در این زمینه از طریق کار در پروژه‌ های مرتبط یا شروع کردن یک وبسایت یا بلاگ شخصی، می‌ تواند به شما کمک کند مهارت‌ های خود را بهبود بخشیده و تجربه کسب کنید.

سوالات متداول

در دوره دیجیتال مارکتینگ چه چیزی یاد میگیریم؟

در این دوره به شما آموزش داده میشود که چطور با استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای بهبود کسب و کارتان برنامه ریزی داشته باشید و تمامی مهارت هایی که در این صفحه به آن ها پرداخته شده و سرفصل های آموزشی متناسب با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور و نیاز بازار کار به شما آموزش داده میشود.

هزینه دوره دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

هزینه دوره دیجیتال مارکتینگ در آموزشگاه آریا تهران ارزان تر و مناسب تر از همه آموزشگاه ها میباشد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دوره دیجیتال مارکتینگ آریا تهران با همکاران ما تماس بگیرید و از شرایط برگزاری کلاس دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید.

چرا باید در دوره دیجیتال مارکتینگ ثبت‌ نام کنم؟

همانطور که گفته شد در دوره دیجیتال مارکتینگ افراد می توانند با استفاده از ابزار هایی مانند: موبایل و کامپیوتر اقدام به راه اندازی وب سایت برای معرفی خدمات خود و محصولات همچنین فروش آنها کنند. با ثبت نام در دوره دیجیتال مارکتینگ می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با استفاده از آن فروش خود را تا میزان زیادی افزایش دهید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۷ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 13 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره دیجیتال مارکتینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.