مدل مو بلند زنانه

همانطور که می دانید انواع مختلفی از مدل موی بلند دخترانه و زنانه شیک و زیبا وجود دارد که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها، استایلی جذاب داشته باشید و بدرخشید. اگر به دنبال جدیدترین مدل مو بلند زنانه و دخترانه هستید، در این مقاله می توانید با جذاب ترین و به […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید انواع مختلفی از مدل موی بلند دخترانه و زنانه شیک و زیبا وجود دارد که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها، استایلی جذاب داشته باشید و بدرخشید. اگر به دنبال جدیدترین مدل مو بلند زنانه و دخترانه هستید، در این مقاله می توانید با جذاب ترین و به روز ترین انواع مدل موی بلند آشنا شوید و بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید.

مدل مو بلند زنانه
مدل مو بلند زنانه

مدل مو بلند زنانه

همانطور که می دانید انواع مختلفی از مدل مو های بلند زنانه وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود از آن ها استفاده کنید و حالتی جذاب به استایل موهای خود ببخشید. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره انواع مدل خرد کردن مو بلند زنانه و دخترانه با شما صحبت کنیم و با معرفی بهترین مدل مو بلند زنانه جدید، به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین و شیک ترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید.

همانطور که در مقالات قبل اشاره شد، برای داشتن بهترین مدل مو زنانه باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید تا استایل شما جلوه زیبایی داشته باشد.

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب مدل مو شیک بلند، توجه به نوع فرم صورت است. همانطور که در این مقاله مشاهده می کنید، مدل مو های بلند دخترانه جدید برای انواع فرم صورت از جمله صورت گرد، صورت کشیده، صورت بیضی و… را معرفی کرده ایم؛ چرا که در انتخاب مدل مو بلند خوشگل و جذاب، باید به فرم صورت توجه شود.

پیشنهاد ویژه: اگر به موهای کوتاه علاقه دارید و به دنبال جدیدترین و جذاب ترین انواع مدل های موی کوتاه زنانه و دخترانه هستید، جهت مشاهده انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد و موی کم پشت، بر روی لینک کلیک کنید.

دومین نکته در انتخاب مدل مو های بلند دخترانه ساده و شیک، توجه به اندازه بلندی مو است. برای داشتن یک چهره زیبا و دلنشین، باید به اندازه بلندی موهای خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل را برای موهای خود انتخاب کنید.

از دیگر نکاتی که باید در انتخاب مدل مو بلند ساده و شیک در نطر داشته باشید، توجه به نوع لباس است. اگر قصد داریم در یک مهمانی خاص شرکت کنید، انتخاب مدل مو باید بر اساس نوع لباس انتخاب شود. به طور مثال اگر لباس شما شلوغ است، توصیه می شود که به سراغ مدل موی بلند ساده بروید و ظاهر خود را متفاوت و خاص کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید صفر تا صد کوتاهی مو را زیر نظر مربیان مجرب یاد بگیرید و مدرک بین المللی دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم دوره آموزش کوتاهی مو زنانهرا از دست ندهید. این دوره کامل و جامع با کامل ترین سرفصل ها برگزار می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید علاوه بر یادگیری تکنیک های تخصصی کوتاهی مو، آمادگی های لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنید.

مدل مو باب بلند
مدل مو باب بلند

مدل مو باب بلند

مدل موی بلند زنانه یا Bob Hair، یکی از محبوب ترین انواع مدل های مو برای موهای بلند است. در این مدل موها به صورت کوتاه در اطراف صورت قیچی شده و می تواند بعنوان استایلی شیک و جوان پسند برای شما در نظر گرفته شود.

مدل مو بلند دخترانه
مدل مو بلند دخترانه

مدل مو بلند دخترانه

مدل مو خرد بلند
مدل مو خرد بلند

مدل مو خرد بلند

مدل کوتاهی مو خرد بلند (مدل مو بلند خورد ) یا مدل موی لیر، یکی از محبوب ترین انواع مدل های کوتاهی است. اگر موهای پرپشت و حجیمی دارید، می توانید از مدل مو بلند خرد شده استفاده کنید. در این روش موهای شما خرد شده و به صورت لایه لایه ای قرار می گیرند.

مدل مو جلو کوتاه پشت بلند
مدل مو جلو کوتاه پشت بلند

مدل مو جلو کوتاه پشت بلند

یکی دیگر از جذاب ترین انواع مدل مو، مدل مو بلند جلو کوتاه است که در این روش همانطور که از اسمش پیداست، جلو موها کوتاه تر از پشت مو می باشد و می تواند استایل را خاص و شیک جلوه دهد.

پیشنهاد ویژه: داشتن موهای بلند در کنار پوستی زیبا و شفاف، می تواند استایل شما را بسیار جذاب و دلربا کند. اگر به مطالعه درباره به روزترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست علاقه مند هستید، حتما جدیدترین مقالات پوستی آریا تهران را بررسی کنید.

شینیون مو بلند
شینیون مو بلند

شینیون مو بلند

برای داشتن یک مدل مو بلند شینیون شیک و جذاب، انتخاب های بسیاری وجود دارد. چیزی که شما نیاز دارید، یک مدل موی متناسب با فرم صورتتان است که با نوع لباس و موقعیت شما تناسب داشته باشد.

به طور مثال شینیون موی بلند باز ساده ترین نوع شینیون برای موهای بلند است. اگر مدل لباستان یک مدل شلوغ است، بهتر است به سراغ شینیون ساده و طبیعی بروید تا علاوه بر سادگی، زیبایی استایل شما حفظ شود و توجه ها را به خود جلب کند.

علاوه بر این مدل مو بلند ارایش شده با انواع کش و تزئینات کیوت، می تواند نوعی شینیون جذاب برای شما باشد. یکی از جدیدترین مدل مو برای موهای بلند، شینیون مو با روسری های ابریشمی شیک است. شما با استفاده از یک روسری ابریشی خوشگل، می توانید در عین سادگی، استایل زیبایی برای موهای خود ایجاد کنید و توجه اطرافیان را به خود جلب کنید.

پیشنهاد ویژه: یکی از زیباترین انواع شینیون موی بلند، استفاده از بافت مو می باشد. شما با یادگیری انواع بافت مو دخترانه می توانید به راحتی در منزل انواع بافت های زیبا را بر روی موهای خود ایجاد کنید و جلوه ای منحصر به فرد و زیبا از خود بسازید. اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد مهارت بافت مو در بهترین و معتبرترین آموزشگاه بافت مو در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم وقت را از دست ندهید و همین حالا اسم خود را در لیست شرکت کنندگان دوره بنویسید.

مدل مو چتری بلند
مدل مو چتری بلند

مدل مو چتری بلند

مدل مو چتری بلند شده چگونه است؟ اگر می خواهید چهره شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسد، حتما مدل مو با چتری بلند را امتحان کنید. مدل مو بلند با چتری یکی از مدل هایی است که همیشه در بین افراد محبوبیت خود را حفظ کرده است.

اگر شما هم موهای بلندی دارید، می توانید برای جذابیت جلوی موهای خود از مدل مو چتری بلند دخترانه استفاده کنید. در این مدل جلوی موها، کوتاه شده و بر روی پیشانی قرار می گیرند و این امر باعث می شود که استایل شما کیوت تر و جوان تر بنظر برسد.

پیشنهاد ویژه: اگر موهای فرفری دارید، با مراجعه به صفحه مدل موی فر زنانه، می توانید جدیدترین مدل های موی فر چتری را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مدل مو برای چتری بلند شده، مدل چتری پرده ای می شود که در ادامه می توانید نمونه از این مدل را مشاهده کنید.

مدل مو خامه ای بلند
مدل مو خامه ای بلند

مدل مو خامه ای بلند

اگر با موهای کوتاه مشکلی ندارید، مدل مو خامه ای بلند می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. این مدل مو پسرانه جذاب، می تواند یک تغییر اساسی در ظاهر شما ایجاد کند و چهره متفاوتی از شما بسازد. اگر طرفدار مدل های کوتاهی پسرانه هستید، پیشنهاد می کنیم مدل مو خامه ای دخترانه بلند را امتحان کنید.

مدل مو دخترانه بلند ساده در خانه
مدل مو دخترانه بلند ساده در خانه

مدل مو دخترانه بلند ساده در خانه

مدل موی گوجه ای و دم اسبی، بعنوان یکی از شیک ترین انواع مدل مو بلند دخترانه ساده برای خانه در نظر گرفته شده است که برای اکثر موقعیت ها و مناسبت ها می توانید از آن استفاده کنید. در این مدل قسمت جلوی مو شما به صورت کاملا صاف است و از پشت یک دم اسبی جذاب خواهید داست.

این نوع مدل مو بلند راحت و ساده، فقط با داشتن یک کش مو یا اسکرانچی انجام می شود. البته برای درست کردن این مدل مو دخترانه، می توانید موهای خود را به صورت صاف یا موج دار حالت دهید که هر دو مدل زیبا و تاثیرگذار هستند. برای مدل موی گوجه ای نیز می توانید مطابق تصویر عمل کنید.

مدل مو بلند لیرمدل مو بلند لیر
مدل مو بلند لیر

مدل مو بلند لیر

مدل مو لیر بلند دخترانه یکی از مدل هایی است که از گذشته های دور تا به امروز، محبوبیت خود را در بین بانوان حفظ کرده است. این مدل یکی از جذاب ترین مدل مو بلند برای کوتاهی در بین انواع کوپ مو است که طرفداران خاص خودش را دارد. در مدل مو لیر بلند زنانه، موها به‌ صورت لایه‌ ای کوتاه شده و حالتی نامنظم دارند.

مدل مو و ریش بلند
مدل مو و ریش بلند

مدل مو و ریش بلند

بسیاری از مردان طرفدار مدل مو بلند و ریش بلند هستند که در تصویر بالا می توانید نمونه از مدل مو با ریش بلند جدید را مشاهده کنید.

مدل مو بلند دخترانه برای عروسی
مدل مو بلند دخترانه برای عروسی

مدل مو بلند دخترانه برای عروسی

یکی از چالش هایی که ممکن است شما هم با آن مواجه باشید، انتخاب بهترین و زیباترین مدل مو بلند باز برای عروسی است؛ اما نگران نباشید در ادامه بهترین مدل مو بلند دخترانه برای عروسی را به شما معرفی کرده ایم که به شما کمک می کند با ایده گرفتن از آن ها، بهترین مدل را برای موهای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید در مراسمی مانند عروسی استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید و توجه همه مخاطبان را به خود جلب کنید، پیشنهاد می کنیم جدیدترین مدل مو دخترانه برای عروسی را بررسی کنید.

از جذاب ترین مدل مو بلند ساده برای عروسی، می توان به مدل موی مجعد بلند نیمه باز پفی، مدل شینیون موی بلند دخترانه باز و بسته، مدل شینیون موی بلند نیمه باز، مدل موی دم اسبی بافته شده، بافت قیطانی با کمی تزیین مینیمال، شینیون بافت هاله‌ای و پیچیده شده دور سر اشاره کرد. شما با انتخاب هر یک از این مدل ها، می توانید یک ظاهر خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

مدل مو بلند باز
مدل مو بلند باز

مدل مو بلند باز

جدیدترین مدل مو بلند باز چیست؟ یکی از زیباترین مدل مو بلند دخترانه باز، مدل نیمه باز و بسته می باشد. اگر به دنبال مدل مو بلند ساده باز هستید، می توانید از این روش عالی و سریع، برای دستیابی به یک مدل ایده آل استفاده کنید. شما می توانید مقداری از موها را با یک کش زیبا یا به صورت گوجه ای جمع کرده و مابقی موها را به صورت صاف یا موج دار باز بگذارید.

مدل مو بلند ساده دخترانه
مدل مو بلند ساده دخترانه

مدل مو بلند ساده دخترانه

جدیدترین مدل مو دخترانه بلند چیست؟ مدل موی تاج پیچ‌ دار یکی از زیباترین و ساده ترین انواع مدل مو بلند ساده برای مهمانی می باشد. در این مدل مو بلند زنانه ساده، به جای یک بافت سفت و پیچیده، یک بافت شل و ظریف، دور سر انجام می شود و شما می‌ توانید به‌ راحتی موهای خود را باز و آزاد بگذارید تا زیبایی بافت و اندازه موها جلوه زیبایی به استایل شما ببخشد.

پیشنهاد ویژه: مدل مو مصری یکی از محبوب ترین مدل های موی بلند و کوتاه دخترانه است که در صفحه مدل مو مصری فانتزی، می توانید انواع مدل مصری را مشاهده کنید.

مدل مو بلند دخترانه مجلسی
مدل مو بلند دخترانه مجلسی

مدل مو بلند دخترانه مجلسی

همانطور که در آموزش مدل مو دخترانه مجلسی ساده (مدل مو بلند اموزش) گفتیم، زیبایی موهای شما با نوع و رنگ لباسی که می خواهید برای مجلس مورد نظر انتخاب کنید، ارتباط مستقیمی دارد. برای انتخاب مدل مو بلند مجلسی دخترانه، می بایست علاوه بر نوع لباس، به اندازه بلندی موهای خود نیز توجه کنید.

برای داشتن بهترین مدل مو بلند دخترانه مجلسی، می توانید از انواع شینیون مو استفاده کنید. به طور مثال شینیون موهای جمع شده در بالای سر، یک انتخاب عالی و ساده برای شرکت در بسیاری از مجالس و مهمانی ها می باشد.

مدل مو بلند زنانه مجلسی
مدل مو بلند زنانه مجلسی

مدل مو بلند زنانه مجلسی

جدیدترین مدل مو بلند مجلسی چیست؟ یکی از ساده ترین و جذاب ترین انواع مدل مو بلند زنانه مجلسی، مدل شینیون جمع شده با هدبند یا تل زیبا می باشد. اگر از مدل‌ های تکراری و یکنواخت خسته شده اید، برای یک مدل مو بلند لباس مجلسی زیبا، می توانید از اکسسوری های جذاب استفاده کرده و استایل خود را خاص و متفاوت کنید.

مدل مو بلند فر دخترانه
مدل مو بلند فر دخترانه

مدل مو بلند فر دخترانه

مدل مو بلند فرفری (مدل مو بلند فر زنانه) ساده و باز، می تواند یک استایل ایده آل برای شما بسازد. مدل مو بلند فر مجلسی با موهای مشکی، یکی از جذاب‌ ترین انتخاب‌ ها برای خانم ها محسوب می شود. شما می توانید برای نگهداری این نوع شینیون مو، از اسپری‌ های فیکس کننده کمک بگیرید و موهای خود را به خوبی حالت دهید.

مدل مو بلند عروس
مدل مو بلند عروس

مدل مو بلند عروس

همانطور که در تصویر مدل مو بلند عروس جدید ( مدل مو بلند عکس) مشاهده می کنید، می دانید انواع مدل مو بلند عروس شیک بسیار متنوع اند و عروس خانم هایی که موهایی بلند دارند، به راحتی می توانند مدل موهای خود را انتخاب کنند چرا که انواع مختلفی از مدل مو عروس بلند و باز وجود دارد و دیگر نیاز نیست آرایشگر برای آن ها از موی اضافه یا اکستنشن مو استفاده کند.

مدل مو بلند جدید دخترانه
مدل مو بلند جدید دخترانه

مدل مو بلند جدید دخترانه

مدل مو بلند کلاسیک
مدل مو بلند کلاسیک

مدل مو بلند کلاسیک

مدل مو عروسکی بلند دخترانه
مدل مو عروسکی بلند دخترانه

مدل مو عروسکی بلند دخترانه

مدل مو کوتاه و بلند
مدل مو کوتاه و بلند

مدل مو کوتاه و بلند

مدل مو بلند برای عروسی
مدل مو بلند برای عروسی

مدل مو بلند برای عروسی

مدل مو بلند دور کوتاه
مدل مو بلند دور کوتاه

مدل مو بلند دور کوتاه

جدیدترین مدل مو بلند
جدیدترین مدل مو بلند

جدیدترین مدل مو بلند

مدل مو بلند بسته
مدل مو بلند بسته

مدل مو بلند بسته

بسیاری از مدل بستن مو بلند در خانه، شامل جمع شدن مو به صورت ساده در پشت سر می شوند. شما می توانید برای داشتن یک مدل مو بلند جمع شده (مدل مو بلند خیلی شیک)، در عین سادگی و راحتی، با چندین بار پیچاندن و جمع کردن مرتب مو در پشت سر، به‌ یک ظاهر شیک و آراسته‌ دست پیدا کنید.

مدل مو بلند دم اسبی
مدل مو بلند دم اسبی

مدل مو بلند دم اسبی

اگر به دنبال یک مدل مو بلند با یک کش هستید، مدل مو بلند دم اسبی ساده ترین گزینه است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، برای ایجاد این مدل مو، فقط به یک کش ساده نیاز دارید تا بتوانید یک استایل زیبا و شیک را برای موهای خود ایجاد کنید.

مدل مو بلند زیر شال
مدل مو بلند زیر شال

مدل مو بلند زیر شال

یکی از مهم ترین چالش مدل مو بلند، این است که چگونه در زیر شال یا روسی یک مدل موی زیبا با ظاهری آراسته داشته باشیم؟ برای رفع این چالش، در مطالب بالا به معرفی چند مدل مو بلند جذاب پرداخته شد. علاوه بر این در تصویر بالا نمونه ای از مدل مو بلند زیر مقنعه و مدل مو بلند زیر روسری برای شما آورده شده است که با ایده گرفتن از آن ها می توانید بهترین مدل مو را برای زیر شال یا روسری انتخاب کنید.

مدل مو بلند کره ای دخترانه
مدل مو بلند کره ای دخترانه

مدل مو بلند کره ای دخترانه

اگر صورت ظریف و لاغری دارید، مدل مو بلند دخترانه کره ای یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شماست. علاوه بر این شما با انتخاب مدل مو چتری بلند کره ای، می توانید در عین سادگی، جلوه خاص و جذابی به موهای خود ببخشید.

مدل مو بلند ولف کات
مدل مو بلند ولف کات

مدل مو بلند ولف کات

ولف کات مدل مو بلند یا مدل گرگی برای افرادی مناسب است که به دنبال یک مدل موی خفن و جذاب هستند. مدل مو ولف بلند می تواند شما را بعنوان یک فرد خفن و خوش استایل به دیگران معرفی کند.

مدل مو بلند آسان
مدل مو بلند آسان

مدل مو بلند آسان

اگر وقت کمی برای مدل دادن به موهایتان دارید و به دنبال یک مدل مو بلند دخترانه اسان یا مدل مو بلند خانگی ساده هستید، می توانید از مدل هایی که در مطالب فوق معرفی شد استفاده کنید. انواع مدل هایی مانند دم اسبی، مدل گوجه ای، مدل بافت مو، استفاده از دستمال سر و.. می توانند برای شما گزینه مناسبی باشند.

مدل مو ژانپیر بلند
مدل مو ژانپیر بلند

مدل مو ژانپیر بلند

مدل مو بلند اسپرت
مدل مو بلند اسپرت

مدل مو بلند اسپرت

مدل مو بلند انیمه ای
مدل مو بلند انیمه ای

مدل مو بلند انیمه ای

مدل مو بلند ایتالیایی
مدل مو بلند ایتالیایی

مدل مو بلند ایتالیایی

مدل مو بلند از پشت
مدل مو بلند از پشت

مدل مو بلند از پشت

مدل مو بلند اتو کشیده
مدل مو بلند اتو کشیده

مدل مو بلند اتو کشیده

مدل مو بلند برای صورت گرد
مدل مو بلند برای صورت گرد

مدل مو بلند برای صورت گرد

همانطور که می دانید خط چانه و فک در صورت گرد، زیاد خود را نشان نمی دهند، به همین خاطر با استفاده از انواع مدل مو بلند صورت گرد (مدل مو بلند گرد)، می توانیم فرم صورت را کشیده و لاغرتر نشان دهیم. به طور مثال مدل هایی مانند مدل مو بلند ایرانی گوجه ای، چتری، مدل پیکسی، مدل لیر و مدل یک طرفه می توانند بعنوان گزینه های مناسب برای شما در نظر گرفته شوند.

مدل مو بلند زنانه برای صورت کشیده
مدل مو بلند زنانه برای صورت کشیده

مدل مو بلند زنانه برای صورت کشیده

اگر صورتتان کشیده و لاغر است و به دنبال بهترین مدل مو بلند برای صورت کشیده می گردید، باید مدل هایی را انتخاب کنید که پهنای صورت شما را کمتر نشان دهد. به طور مثال بهتر است موهای اطراف صورت را فر کنید و در اطراف صورت خود رها کنید تا چهره شما گرد به نظر برسد.

مدل مو بلند پروانه ای
مدل مو بلند پروانه ای

مدل مو بلند پروانه ای

مدل مو بلند پر
مدل مو بلند پر

مدل مو بلند پر

مدل مو بلند تیکه تیکه
مدل مو بلند تیکه تیکه

مدل مو بلند تیکه تیکه

مدل مو بلند ترند ۲۰۲۴
مدل مو بلند ترند ۲۰۲۴

مدل مو بلند ترند ۲۰۲۴

همانطور که می دانید هر ساله مدل های جدید از استایل های مو معرفی می شوند و توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب می کند. در تصویر بالا نمونه از مدل مو بلند زنانه ۲۰۲۴ را مشاهده کرده و برای مدل دهی به موهای خود از آن استفاده کنید.

مدل مو بلند تامبوی
مدل مو بلند تامبوی

مدل مو بلند تامبوی

مدل مو بلند تولد
مدل مو بلند تولد

مدل مو بلند تولد

مدل مو بلند ترکی
مدل مو بلند ترکی

مدل مو بلند ترکی

مدل مو تیفوسی بلند
مدل مو تیفوسی بلند

مدل مو تیفوسی بلند

مدل مو تینیجری بلند
مدل مو تینیجری بلند

مدل مو تینیجری بلند

مدل مو بلند جلو سر
مدل مو بلند جلو سر

مدل مو بلند جلو سر

مدل مو بلند جونگ کوک
مدل مو بلند جونگ کوک

مدل مو بلند جونگ کوک

مدل مو جلو بلند پشت کوتاه
مدل مو جلو بلند پشت کوتاه

مدل مو جلو بلند پشت کوتاه

مدل مو جلو بلند پشت کوتاه یکی از انواع مدل های جدید و جذاب برای شما محسوب می شود و برای افرادی که به دنبال یک تغییر چشم گیر در ظاهر خود هستند مناسب است. در این مدل قسمت جلوی مو بلند و موهای پشت کوتاه می شوند و یک ترکیب منحصر به فردی روی موهای شما ایجاد می کند.

مدل مو چتری بلند پرده ای
مدل مو چتری بلند پرده ای

مدل مو چتری بلند پرده ای

یکی از جذاب ترین مدل مو بلند چتری، مدل مو چتری بلند پرده ای است که برای خانم هایی که موی بلندی دارد می تواند یک گزینه عالی در نظر گرفته شود. شما می توانید این مدل مو چتری دخترانه بلند را برای بسیاری از مراسم های ساده و دورهمی های خانوادگی و دوستانه استفاده کنید.

برای داشتن این مدل مو بلند خاص و جذاب، کافیست پس از شستن موها، آن ها را سشوار بکشید تا به درستی بر روی پیشانی قرار بگیرند. علاوه بر این می توانید برای فیکس کردن چتری مو، از اسپری حالت دهنده استفاده کنید.

مدل مو بلند با چهل گیس
مدل مو بلند با چهل گیس

مدل مو بلند با چهل گیس

مدل مو با چهل گیس برای موهای بلند، بعنوان یکی دیگر از گزینه های جذاب برای استایل دهی به موهای بلند استفاده می شود. اگر موهای بلند و پرپشتی دارید و طرفدار موهای بافت شده هستید، پیشنهاد می کنیم مدل مو بلند با چهل گیس را امتحان کنید.

مدل مو بلند با چتری کوتاه
مدل مو بلند با چتری کوتاه

مدل مو بلند با چتری کوتاه

مدل مو پسرانه چتری بلند
مدل مو پسرانه چتری بلند

مدل مو پسرانه چتری بلند

مدل مو بلند حالت دار
مدل مو بلند حالت دار

مدل مو بلند حالت دار

انواع مختلفی از مدل مو بلند حالت دار (مدل مو بلند دخترانه حالت دار) وجود دارد که شما می توانید برای مدل دهی موهای خود استفاده کنید. اگر موهای شما بلند و حالت دار است، بهترین روش این است که موهای خود را به صورت باز رها کنید یا از مدل موی نامرتب بسته استفاده کنید.

این مدل مو برای موهای حالت دار بلند، برای افرادی مناسب است که می‌ خواهند در عین سادگی و طبیعی، ظاهر ظریف و زیبایی داشته باشند. مدل مو حالت دار بلند نامرتب، یک مدل موی ساده و راحت برای موهای بلند دخترانه محسوب می شوند.

مدل مو بلند خیلی بلند
مدل مو بلند خیلی بلند

مدل مو بلند خیلی بلند

مدل مو بلند خارجی
مدل مو بلند خارجی

مدل مو بلند خارجی

مدل مو خرگوشی بلند
مدل مو خرگوشی بلند

مدل مو خرگوشی بلند

مدل مو برای خانم های قد بلند
مدل مو برای خانم های قد بلند

مدل مو برای خانم های قد بلند

مناسب ترین مدل مو برای قد بلند ها چیست؟ یکی از دغدغه خانم های قد بلند، انتخاب یک مدل موی ایده آل و شیک است که بتواند با ظاهر و قد آن ها تناسب داشته باشد و استایل آن ها را جذاب تر جلوه دهد. درواقع مدل هایی مانند مدل موی بلند باز، مدل موی بافت، مدل موی دم اسبی بعنوان مناسب ترین مدل مو ادم قد بلند در نظر گرفته شده اند.

مدل مو بلند دور سفید
مدل مو بلند دور سفید

مدل مو بلند دور سفید

مدل مو بلند رنگ شده زنانه
مدل مو بلند رنگ شده زنانه

مدل مو بلند رنگ شده زنانه

موهای بلند رنگ شده، می توانند استایل زیبایی از شما بسازند. این مدل مو علاوه بر زیبایی، می تواند ظاهر شما را تاثیرگذار تر جلوه دهد. انواع رنگ های زیبا و شیک وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها، تغییرات رضایت بخشی در ظاهر خود ایجاد کنید. به طور مثال انواع مدل مو بلند طلایی، مدل مو بلند قهوه ای، مدل مو بلند قرمز، مدل مو بلند یخی از جمله پرطرفدارترین مدل های رنگ شده زنانه هستند که مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

مدل مو بلند زنانه برای عروسی
مدل مو بلند زنانه برای عروسی

مدل مو بلند زنانه برای عروسی

مدل مو ژورنالی بلند
مدل مو ژورنالی بلند

مدل مو ژورنالی بلند

از دیگر مدل هایی که می توانید از آن بعنوان مدل کوتاهی مو ی بلند استفاده کنید. مدل مو کوپ ژورنالی بلند است. این مدل مو بلند و ساده، یک استایل خفن و جذاب را از شما به نمایش می گذارد و توجه اطرافیان شما را جلب می کند.

مدل مو بلند سایه دار
مدل مو بلند سایه دار

مدل مو بلند سایه دار

مدل مو بلند سشوار کشیده
مدل مو بلند سشوار کشیده

مدل مو بلند سشوار کشیده

مدل مو بلند شیک
مدل مو بلند شیک

مدل مو بلند شیک

مدل مو بلند شلخته
مدل مو بلند شلخته

مدل مو بلند شلخته

مدل مو بلند شلال
مدل مو بلند شلال

مدل مو بلند شلال

مدل مو شگی بلند
مدل مو شگی بلند

مدل مو شگی بلند

مدل مو شالت بلند
مدل مو شالت بلند

مدل مو شالت بلند

مدل مو بلند صاف
مدل مو بلند صاف

مدل مو بلند صاف

امروزه همه افراد به دنبال موهایی صاف و لخت هستند که با استفاده از انواع ابزار و وسیله های مخصوص مو، این کار امکان پذیر است. برای داشتن یک مدل مو بلند صاف دخترانه (مدل مو بلند صاف زنانه)، می توانید از ابزارهایی مانند اتو مو، برس حرارتی مو و… استفاده کنید.

علاوه بر این با استفاده از پروتئینه و کراتینه، می توانید موهای خود را برای مدت طولانی صاف و لخت نگه دارید. برای دستیابی به مدل مو صاف بلند مجلسی، کافیست به یک آرایشگاه معتبر مراجعه کنید و موهای خود را به دست آرایشگر برسانید.

در صورتی که تمایل ندارید از روش های کراتینه استفاده کنید و به دنبال یک روش ساده برای صاف کردن مو هستید، می توانید از اتوی مو استفاده کنید و با چند بار کشیدن بر روی موها، موهایی صاف و شلال داشته باشید.

مدل مو صدفی بلند
مدل مو صدفی بلند

مدل مو صدفی بلند

مدل مو یک طرفه بلند دخترانه
مدل مو یک طرفه بلند دخترانه

مدل مو یک طرفه بلند دخترانه

مدل مو یه طرف بلند یه طرف کوتاه
مدل مو یه طرف بلند یه طرف کوتاه

مدل مو یه طرف بلند یه طرف کوتاه

اگر به دنبال یک مدل موی خاص هستید که توجه اطرافیانتان را به خود جلب کنید، مدل مو یک طرف بلند یک طرف کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم. این طرح مدل مو بلند ظاهری شیک و باکلاس از شما می سازد و می تواند تغییرات چشم گیری در استایل شما ایجاد کند.

همانطور که از اسمش پیداست، این مدل مو یکم بلند و یکم کوتاه است و اندازه یکسانی ندارد. اگر طرفدار این مدل مو بلند قشنگ هستید، مدل مو یه طرف بلند یه طرف کوتاه، می تواند برای شما گزینه متنوعی باشد.

طراحی مدل مو بلند
طراحی مدل مو بلند

طراحی مدل مو بلند

مدل مو بلند عروسی و نامزدی
مدل مو بلند عروسی و نامزدی

مدل مو بلند عروسی و نامزدی

مدل مو عایشه بلند
مدل مو عایشه بلند

مدل مو عایشه بلند

مدل مو بلند فارا
مدل مو بلند فارا

مدل مو بلند فارا

مدل مو بلند فرق وسط
مدل مو بلند فرق وسط

مدل مو بلند فرق وسط

مدل مو بلند فشن زنانه
مدل مو بلند فشن زنانه

مدل مو بلند فشن زنانه

مدل مو قارچی بلند دخترانه
مدل مو قارچی بلند دخترانه

مدل مو قارچی بلند دخترانه

مدل مو قیصری بلند
مدل مو قیصری بلند

مدل مو قیصری بلند

مدل مو پشت بلند قدیمی
مدل مو پشت بلند قدیمی

مدل مو پشت بلند قدیمی

مدل مو با لباس بلند قرمز
مدل مو با لباس بلند قرمز

مدل مو با لباس بلند قرمز

مدل مو بلند کودکانه
مدل مو بلند کودکانه

مدل مو بلند کودکانه

مدل مو بلند کیوت
مدل مو بلند کیوت

مدل مو بلند کیوت

مدل مو بلند کرلی
مدل مو بلند کرلی

مدل مو بلند کرلی

مدل مو بلند گرگی
مدل مو بلند گرگی

مدل مو بلند گرگی

مدل مو بلند گیس
مدل مو بلند گیس

مدل مو بلند گیس

مدل مو بلند گوجه ای
مدل مو بلند گوجه ای

مدل مو بلند گوجه ای

مدل مو گرانج بلند
مدل مو گرانج بلند

مدل مو گرانج بلند

مدل مو گوگوشی بلند
مدل مو گوگوشی بلند

مدل مو گوگوشی بلند

مدل مو گردن بلند
مدل مو گردن بلند

مدل مو گردن بلند

مدل مو لباس بلند
مدل مو لباس بلند

مدل مو لباس بلند

مدل مو بلند مشکی
مدل مو بلند مشکی

مدل مو بلند مشکی

مدل مو بلند ویسگون
مدل مو بلند ویسگون

مدل مو بلند ویسگون

مدل مو وسط بلند
مدل مو وسط بلند

مدل مو وسط بلند

مدل مو بلند هفتی
مدل مو بلند هفتی

مدل مو بلند هفتی

مدل مو یکدست بلند
مدل مو یکدست بلند

مدل مو یکدست بلند

مدل مو یکدست بلند یکی از محبوب ترین انواع مدل موی بلند است که می تواند استایلی شیک و خاص را به شما هدیه بدهد.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید، انواع مختلفی از مدل های موی بلند وجود دارد که می‌ توان از آن‌ ها در موقعیت‌ های مختلف مانند مراسم عروسی استفاده کرد. در این مقاله به بررسی چند مدل مو بلند دخترانه جدید، چند مدل مو بلند پسرانه، انواع مدل مو بلند حالت دار، مدل شینیون مو بلند باز، مدل مو شاسی بلند، مدل مو بلند و کوتاه زنانه، مدل مو بلند و باز، مدل بافت مو بلند دخترانه ساده و شیک، مدل مو برای موهای بلند و فر، مدل مو هفت بلند، مدل مو بلند بچه گانه دخترانه، مدل مو های بلند مجلسی، مدل مو پسرانه یکم بلند، مدل مو بلند کوتاهی خرد، مدل مو برای موهای چتری و بلند، مدل مو بلند ترکیه ای، مدل مو ژورنالی دخترانه بلند و… پرداخته شده است تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن ها بهترین و مناسب ترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید و زیبایی و جذابیت موهای خود را چند برابر کنید.

سوالات متداول
ساده ترین مدل مو بلند زنانه کدام است؟

انواع مدل های دم اسبی، گوجه ای، مدل موی بسته و باز از جمله ساده ترین مدل های مو برای موهای بلند به شمار می روند که در این مقاله می توانید نمونه های زیبایی از آن را مشاهده کرده و برای مدل دادن به موهای خود از آن ها استفاده کنید.

مدل بستن مو بلند در خانه چگونه است؟

برای بستن موهای بلند در خانه می توانید از مدل های ساده ای مانند بستن موها با روسری ابریشمی استفاده کنید که در عین سادگی، زیبایی خاصی به استایل شما می بخشد.

بهترین مدل مو بلند زنانه برای صورت کشیده چیست؟

اگر صورت کشیده ای دارید، باید به دنبال مدل هایی باشید که پهنای صورت شما را کمتر نشان دهد. به طور مثال می توانید موهای اطراف صورتتان را فر کنید و در اطراف صورت خود رها کنید تا چهره شما گرد به نظر برسد.