هوش مصنوعی تغییر صدا

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شاهد اتفاقات شگفت انگیزی مانند تغییر صدا با هوش مصنوعی هستیم. امروزه انواع مختلفی از نرم افزار تغییر صدا وجود دارند که به شما کمک می کند تا بتوانید تولید محتوای صوتی را به شیوه ای حرفه ای انجام دهید. اگر شما هم به دنبال […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شاهد اتفاقات شگفت انگیزی مانند تغییر صدا با هوش مصنوعی هستیم. امروزه انواع مختلفی از نرم افزار تغییر صدا وجود دارند که به شما کمک می کند تا بتوانید تولید محتوای صوتی را به شیوه ای حرفه ای انجام دهید. اگر شما هم به دنبال بهترین و کاربردی ترین برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هوش مصنوعی تغییر صدا
هوش مصنوعی تغییر صدا

هوش مصنوعی تغییر صدا

برای تغییر صدا چه کنیم؟ برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی دارای کاربردهای متنوعی می باشد و معمولا برای ایجاد صدای شخصیت ها با روش طبیعی و انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از هر یک از اپلیکیشن تغییر صدا با هوش مصنوعی شما دیگر نیازی به ابزارهای پیچیده و حرفه ای برای ضبط و ادیت محتواهای صوتی ندارید چرا که هوش مصنوعی تغییر صدا با بهره گیری از الگوریتم‌ های یادگیری عمیق و شبکه‌ های عصبی این کار را به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید درک بهتری از مفهوم هوش مصنوعی بدست آورید، حتما مقاله هوش مصنوعی چیست را مطالعه کنید.

در این صورت شما دیگر نیازی به رزرو اتاق مخصوص برای ضبط و ادیت صدا نخواهید داشت و تنها با چند کلیک ساده می توانید صدای مورد نظر خود را ایجاد کرده و در انواع مختواهای صوتی و ویدیویی خود از آن استفاده کنید.

حال حتما می خواهید بدانید، چگونه صدای خود را تغییر دهیم؟ نگران نباشید چرا که در ادامه این مطلب قصد داریم قدرتمندترین و بهترین برنامه تغییر صدا جدید را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

شایان ذکر است که در دوره آموزش هوش مصنوعی، شما با ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی نیز آشنا خواهید شد. در این دوره شما با روش کار با اپ تغییر صدا هوش مصنوعی رایگان، اموزش تغییر صدا در فری فایر، برنامه ضبط و تغییر صدا اندروید، اپ تغییر صدا ایفون، تغییر صدا فیلم با هوش مصنوعی و… را آموزش خواهید دید و درنهایت در پایان دوره این قابلیت را کسب خواهید کرد که انواع صداهای جذاب و خلاق تولید کنید و از آن ها در انواع پروژه های خود استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کاربردی ترین دوره تولید محتوا هستید، پیشنهاد می کنیم از آموزش رایگان تولید محتوا آموزشگاه بزرگ آریا تهران استفاده کنید و علاوه بر کسب مهارت های تخصصی، مدرک بین المللی کسب کرده و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

سایت هوش مصنوعی تغییر صدا
سایت هوش مصنوعی تغییر صدا

سایت هوش مصنوعی تغییر صدا

برنامه تغییر صدا قشنگ Murf.AI، یکی دیگر از اپ تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی است که می تواند کاربردهای مختلفی را به شما ارائه دهد. با استفاده از این سایت شما می توانید مجموعه گسترده ای از صداهای مصنوعی باکیفیت بالا برای انواع زبان ها و لهجه های گوناگون را تولید کنید.

صداهایی که با استفاده از این سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین (تغییر صدا سایت) تولید می شوند، به قدری طبیعی و باکیفیت است که با صدای واقعی انسان هیچ فرقی ندارد و می تواند کیفیت تولید محتواهای شما را افزایش دهد. از طرفی دیگر این برنامه برای شما امکاناتی قبیل ویرایش لحن، گام و سرعت صدا به کمک ابزارهای ‌Murf را فراهم می کند تا بتوانید صدای ایجاد شده را برای انجام امور مختلف مانند تولید ویدیو، پادکست و کتاب‌ های صوتی خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که سایت تغییر صدا طبیعی Murf.AI، کاربری بسیار ساده ای دارد و به همین خاطر بعنوان سایت هوش مصنوعی تغییر صدا، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال مشاهده آموزش هوش مصنوعی و روش کسب درآمد از آن هستید، ما در صفحه کسب درآمد با هوش مصنوعی به طور کامل توضیح داده ایم که چگونه از این روش درآمد کسب کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Play.ht

هوش مصنوعی تغییر صدا رایگان Play.ht، یکی از قدرتمندترین ابزار تغییر صدا آنلاین به شمار می رود که می تواند برای تبدیل فایل‌ های متنی به صدای طبیعی و حرفه‌ ای گزینه ای بسیار مناسب باشد. این اپ تغییر صدا (تغییر صدا نرم افزار) قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید پس از تبدیل متن به صدا، لحن صحبت و تلفظ مناسب متن را به کمک ابزارهای مختلف را انتخاب کرده و به دلخواه ویرایش کنید.

از دیگر مزایای این ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان (برنامه تغییر لحن صدا)، می توان به سرعت بسیار بالای آن اشاره کرد چرا که تمامی مراحل فوق ذکر می تواند در کمتر از چند دقیقه انجام شود. سایت رسمی ابزار Play.ht این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید فایل های صوتی ایجاد شده را به روشی ایمن و با کیفیت ذخیره و مدیریت کنید و همچنین آن ها را در قالب های «Mp3» یا «Wav» خروجی بگیرید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با نحوه استفاده از هوش مصنوعی گوگل و انواع آن آشنا شوید، بر روی لینک کلیک کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Lovo

Lovo یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تغییر صدا خواننده (تغییر صدا خوانندگی) است که توسط بسیاری از مهنسان صدا و تولید کنندگان محتوای ویدیویی برای تغییر صدا ویدیو (اپ تغییر صدای ویدیو) مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این ابزار برای افرادی که به دنبال کنترل بالایی بر فایل‌ های صوتی خود هستند طراحی شده است.

این برنامه از صداهای طبیعی به زبان‌ ها و لهجه‌ های مختلف برای ارائه صدا به کاربران خود استفاده می کند و امکانات گسترده ای را در تنظیم و ویرایش صدا در اختیار شما قرار می دهد. Lovo علاوه بر صداگذاری طبیعی، دارای محیطی برای ویرایش ویدیو می باشد تا افراد بتواند همه کارهای مربوط به پروژه خود را در یک سایت و به صورت همزمان انجام دهند.

برای تولید محتوا با هوش مصنوعی با این ابزار، کافیست مقالات، ویدیو، تصاویر و صداهای مختلف خود را وارد سایت کرده و محتوایی عالی برای تولید کتاب صوتی، پست‌ های شبکه‌ های اجتماعی، ویدیوهای آموزشی و… تولید کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Listnr

در ادامه پاسخ به سوال چگونه تغییر صدا دهیم، باید بگوییم که اگر به دنبال برنامه ای برای تغییر صدا جلوه های صوتی و صدای مصنوعی با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم ابزار Listnr را امتحان کنید. این سایت دارای کتابخانه ای می باشد که می تواند به شما با ارائه صداهای مختلف، در ساخت کلاس آنلاین، ویدیوهای آموزشی، تبلیغات و موارد دیگر کمک کند.

علاوه بر این، ابزار Listnr از قابلیت ضبط و ویرایش صدا به طور مستقیم از داشبورد برخوردار است، به همین دلیل به آن برنامه ضبط صدا و تغییر صدا می گویند و شما می توانید با استفاده از ماژول Listnr، همه کارهای مورد نظر خود را توسط این سایت انجام دهید. برای این کار کافیست لینک مقاله آنلاین یا پست وبلاگ موردنظر خود را وارد کرده و منتظر باشید تا این برنامه، فایل صوتی مناسب را به شما ارائه دهد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار، می توان به تنظیمات سبک صدا، تلفظ، سرعت و کاربری ساده اشاره کرد. همچنین شما می توانید فایل های استخراج شده توسط Listnr را به راحتی در شبکه‌ های اجتماعی مختلف مانند تیک‌ تاک و اینستاگرام پست کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید بدانید چگونه در پریمیر صدا را تنظیم کنیم و درباره ساخت اکولایزر با پریمیر اطلاعاتی کسب کنید، مطالعه مقاله تنظیم صدا در پریمیر می تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید
برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید

برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید

بهترین برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی اندروید چیست؟ Speechify یک هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید (اپ تغییر صدا در اندروید) کاربردی برای تولید صدای با کیفیت و طبیعی از روی متون مختلف است. این برنامه دارای قابلیت هایی از جمله ویرایش سرعت صدا، انتخاب از بین صداهای مختلف و لهجه‌ های متنوع می باشد و امکان برجسته کردن صدا در حین خواندن را برای کاربران خود فراهم کرده است.

این برنامه یکی از حرفه ای ترین برنامه تغییر صدا است که همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، علاوه بر نسخه وب، دارای نسخه هایی برای اندروید و آیفون می باشد که این امر باعث جلب توجه کاربران شده است چرا که شما می توانید پروژه های خود را به راحتی با استفاده از یک گوشی موبایل انجام دهید.

این برنامه همچنین امکان بارگذاری سند از منابع مختلف را در سایت فراهم کرده و علاوه بر فایل PDF، یا حتی ایمیل، می‌ توانید از تصاویر متنی نیز برای انجام این کار استفاده کنید. به طور کلی ابزار، یک ابزار همه کاری و قدرتمند بوده که خواندن و شنیدن متون مختلف را برای شما بسیار ساده می کند.

لازم به ذکر است که از این برنامه تغییر صدا برای اندروید ۴ می توانید برای تغییر صدا در گوشی سامسونگ، تغییر صدا در ویس کال روبیکا (تغییر صدا در روبیکا) و همچنین تغییر صدا در شاد نیز استفاده کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Synthesys

Synthesys یکی دیگز از ابزارهای تغییر صدا به صدای دلخواه با هوش مصنوعی است که برای تولید محتوای صوتی، ویدیویی، هنر دیجیتال و همچنین آواتارهای مصنوعی کاربرد دارد.

اگر تمایل ندارید برای محتواهای خود در جلوی دوربین حاضر شوید، ابزار Synthesys می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این سایت دارای ۱۴۰ زبان و ۲۵۴ صدای مختلف می باشد و علاوه بر این امکان تولید ویدیوهای مصنوعی با مجموعه آواتار اختصاصی را نیز دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار، رابط کاربری آن است که باعث شده کاربران بتوانند به راحتی بین صداگذاران جست‌ و جو کرده و گزینه قابل قبول برای پروژه خود را دریافت کنند. از دیگر مزایای این سایت می توان به مواردی از جمله ترکیب کلیپ‌ های صوتی، بهبود تلفظ و اضافه کردن کلمه جایگزین برای علائم خاص، کلمات و اعداد اشاره کرد.

به طور کلی شما با استفاده از ابزار تغییر صدا فوق حرفه ای استودیوی Human Synthesys، می توانید به راحتی با آواتارهای انسانی، ویدیوهای مختلف بسازید و برای شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Resemble

اگر قصد دارید برای انجام پروژه های خود از هوش مصنوعی تغییر صدا واقعی کمک بگیرید و در عین حال از صدای طبیعی خودتان استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزار Resemble.AI می باشد.

این ابزار مبتنی بر وب، به شما امکان می دهد تا متن مورد نظر خود را تایپ کنید، آن ها را بخوانید یا صدای خود را ضبط و به هوش مصنوعی تبدیل کنید. به همین صورت، صدای واقعی و طبیعی شما، به وسیله هوش مصنوعی، به بخشی از پروژه های مد نظر شما تبدیل خواهد شد.

پس از ایجاد صداگذاری، این سایت ابزارهایی برای ویرایش در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید ویرایش های مختلف را بر روی آن انجام دهید. با استفاده از این ویرایشگر می توانید انواع نقاط تاکید و عطف را به صدا اضافه کرده و یا احساسات مختلفی را بر روی آن اعمال کنید.

این ابزار تغییر صدا نی نی سایت، همچنین امکان تبدیل صدا به زبان های مختلف را به شما می دهد و در نتیجه می توانید انواع صدای هوش مصنوعی سفارشی خود را بسازید و در پروژه های خود استفاده کنید.

برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی
برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی

برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی

بهترین برنامه تغییر صدا در تماس چیست؟ اگر به عنوان یک تولید کننده محتوا یا گیمر فعالیت می کنید و از این به دنبال بهترین نرم افزار تغییر صدای هوش مصنوعی هستید، برنامه VoiceMode بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شماست چرا که توسط این ابزار می توانید صداهای حرفه ای و منحصر به فردی تولید کنید و با تنظیمات که این ابزار در اختیارتان قرار می دهد، آن را به صوزت دلخواه تغییر دهید.

ابزار VoiceMod نیز بعنوان بهترین برنامه های تغییر صدا هنگام مکالمه زنده محسوب می شود که می تواند صدای شما را در هنگام صحبت کردن تغییر دهد. این سایت به صورت هفتگی بروز شده و قابلیت های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر موارد مذکور، این ابزار به دلیل رابط کاربری ساده دارای محبوبیت بسیاری است و با استفاده از آن می توانید محتواهای صوتی خود را در کمتر از چند دقیقه ایجاد کنید.

جهت دانلود پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه و همچنین اپ تغییر صدا هنگام مکالمه ایفون می توانید به سایت های مربوط مراجعه کرده و از این ابزارهای حرفه ای در پروژه های خود استفاده کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Synthesys

بهترین برنامه تغییر صدا برای ویندوز ۱۰ چیست؟ Synthesys یکی از سایت هایی است که ابزارهای لازم برای تغییر صدا توسط هوش مصنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. درواقع ویرایشگر این سایت، امکاناتی از قبیل برش دادن، ترکیب کردن و ضبط کلیپ‌ های ویدیویی روی مرورگر مورد نظر شما را فراهم می کند. علاوه بر این با ابزار تبدیل متن به صدا، می توانید انواع نوشته را با هوس مصنوعی تبدیل به صوت کرده و در انواع پروژه ها از آن استفاده کنید.

برای این کار کافیست متن خود را در سایت وارد کرده تا این ابزار امکاناتی مانند محو شدگی، تغییر صدا به صدای دلخواه مانند تغییر صدا به صدای گویندگان، و ویرایش‌ های دیگر را برایتان آماده کند. از دیگر مزایای این ابزار می توان به قابلیت هایی از جمله تولید زیرنویس از روی فایل‌ های صوتی اشاره کرد.

به طور کلی این سایت یک ابزار اختصاصی برای تغییر صدا حرفه ای با هوش مصنوعی نمی باشد و از این رو بعنوان ابزاری کامل و جامع برای تغییر صدا محسوب نمی شود اما می تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن صدا به ویدیو و ادیت هر دو به طور همزمان باشد.

هوش مصنوعی تغییر صدا Magicmic

یکی از ساده ترین و بهترین برنامه تغییر صدا به دختر (اپ تغییر صدا به دختر)، تغییر صدای مرد به زن (تغییر صدا مرد به زن) و تغییر صدای بچه گانه است. این ابزار دارای بیش از ۲۲۵ فیلتر صوتی مختلف برای ادیت می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید این ابزار را در گفت‌ و گوهای صوتی، بازی‌ ها و حتی پلتفرم‌ های اجرای آنلاین و زنده مانند دیسکورد، والورانت و موارد مشابه به کار بگیرید.

شما به وسیله این ابزار می توانید بیش از ۲۰۰ میم صوتی و بیشتر از ۶۰۰ افکت صدا را در سایت‌ ها و پلتفرم‌ های آنلاین مورد نظر خود استفاده کنید. فراموش نکنید که این ابزار فقط مختص صدا نیست و کاربردی های دیگری از قبیل قابلیت کاهش نویز برای بهبود کیفیت صدا به شکلی حرفه ای و به صورت رایگان را دارد.

همچنین، امکان ویرایش و تنظیم صداهای آماده در این سایت نیز وجود دارد. از این رو Magicmic تنظیمات مختلفی را فراهم کرده تا بتوانید خروجی فیلترهای صدا را به دلخواه تعویض و یا زیر و بمی صدا، لحن، ولوم و سایر موارد مشابه را ویرایش کنید.

لازم به ذکر است که از این ابزار می توانید بعنوان اپ تغییر صدا هنگام مکالمه برای تغییر صدا پسر به دختر، تغییر صدا در مکالمه تلفنی رایگان، تغییر صدا اهنگ با هوش مصنوعی، تغییر صدا هنگام مکالمه شیائومی (تغییر صدا گوشی شیائومی) و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا Voice AI

بهترین برنامه تغییر صدا خواننده ایرانی با هوش مصنوعی چیست؟ در ادامه اموزش تغییر صدا برای خوانندگی، باید بگوییم که ابزار هوش مصنوعی تغییر فرکانس صدا Voice AI نیز یکی دیگر از برنامه تغییر صدا برای خوانندگی است که امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی را به صورت آنلاین فراهم می کند. با این قابلیت شما قادرید هر زمان و با هر دستگاهی، به صورت آنلاین تولید محتوای صوتی مورد نظر خود را انجام دهید.

از دیگر مزایای این ابزار علاوه بر تغییر تن صدا، می توان به شبیه‌ سازی صدای کاربر اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید صدای خود را بارگزاری کنید و در انواع پروژه های خود قرار دهید. همچنین ترکیب بیش از ۱۵ میلیون صدای متنوع برای تولید صداهای مصنوعی در این سایت باعث شده که مورد توجه و استقبال کاربران قرار بگیرد.

هوش مصنوعی تغییر صدا VoxBox

اگر قصد دارید برای شخصیت‌ های پروژه خود تولید صدا انجام دهید اما تمایلی به نشستن جلوی میکروفن را ندارید، ابزار تبدیل متن به صدای VoxBox برای شما ساخته شده است. این ابزار به شما کمک می کند تا متن موردنظر خود را با صدایی به بیش از ۴۶ زبان مختلف و ۱۰۰ شخصیت متفاوت تبدیل کنید.

از دیگر قابلیت هایی این برنامه می توان به تنظیم تجهیزات ضبط، افرودن زیرنویس یا هماهنگ‌ سازی تصویر با صدا بدون کنترل و مدیریت شما اشاره کرد. این ابزار به دلیل امکاناتی مانند پشتیبانی بیش از ۴۶ زبان از جمله بریتانیایی و هندی و همچنین قابلیت تبدیل فایل صدا به قالب صوتی دلخواه کاربر مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است.

برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه
برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه

برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه

اگر به دنبال بهترین برنامه برای تغییر صدا تماس (تغییر صدا حین تماس)، تغییر صدا مکالمه، تغییر صدا هنگام مکالمه همراه اول، تغییر صدا مرد به زن هنگام مکالمه هستید، پیشنهاد می کنیم FunCalls را امتحان کنید.

FunCalls یکی از برنامه های تغییر صدا در حین مکالمه تلفنی زنده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید و مخاطبانتان را شگفت زده کنید. این برنامه با قابلیت ضبط مکالمات تغییر صدا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای ضبط شده خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

از دیگر قابلیت های این برنامه تغییر صدا حین مکالمه (برنامه تغییر صدا در حین مکالمه)، می توان به ایجاد مکالمات ثابت و تلفنی در سرتاسر دنیا و نامحدود بودن آن اشاره کرد این امر به شما امکان می دهد تا بتوانید مکالمات نامحدودی داشته باشید.

همچنین برنامه FunCalls بعنوان ابزار تغییر صدا پشت تلفن، به شما امکان می دهد تا بتوانید قبل از یک تماس واقعی، یک تماس آزمایشی برای خود ایجاد کنید و از صدا گذاری ها و نحوه کار با برنامه اطمینان حاصل کنید. صداهای موجود در Funcalls شامل صداهای خنده دار، صداهای بم و ریز، صدای بچه، صدای ترسناک، تغییر صدا به زن، صدای طبیعی شما و… می باشد که می توانید هر یک را با توجه به مکالمات خود شخصی سازی کنید.

برنامه تغییر صدا voice changer with effects نیز یکی دیگز از اپ برای تغییر صدا اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید صدای خود را در هنگام مکالمه تغییر دهید. از مزایای این اپلیکیشن اپ تغییر صدا برای اندروید، می‌ توان به قابلیت تبدیل متن به گفتار، امکان ویرایش صدای ضبط شده و اشتراک‌ گذاری وویس در شبکه‌ های اجتماعی اشاره کرد.

برنامه تغییر صدا به صدای بازیگران

Voisey Celebrity Voice Changer یکی از محبوب ترین انواع برنامه تغییر صدا به صدای بازیگران ایرانی و خارجی و همچنین برنامه تغییر صدا به صدای خوانندگان است. شما می توانید با استفاده از این ابزار برنامه تغییر صدا عالی، صدای خود را به صدای برخی از افراد مشهور تبدیل کنید. از خوانندگان و بازیگران گرفته تا سیاستمداران و ورزشکاران. این ابزار می تواند صداهای متنوعی را در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید صدای مورد نظر خود را ایجاد کنید.

تغییر صدا اینستاگرام
تغییر صدا اینستاگرام

تغییر صدا اینستاگرام

برنامه تغییر صدا چالش اینستا چیست؟ اگر به دنبال نحوه تغییر صدا اینستاگرام هستید، در ادامه به طور کامل به آن پرداخته ایم. شما با دنبال کردن مراحل زیر می توانید هر نوع تغییر صدا اینستاگرام را به راحتی انجام دهید.

در ابتدا باید برنامه خود را باز کنید. برای باز شدن نمایه باید بر روی عکس خود ضربه بزنید و پس از کلیک بر روی نماد + که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، دوربین اینستاگرام خود را باز کنید. پس از باز کردن دوربین اینستاگرام، روی گزینه استوری کلیک کنید تا بتوانید استوری خود را بسازید.

در این قسمت می توانید نماد فیلترها که در قسمت بالای صفحه و سمت چپ قرار دارد را مشاهده کنید تا گزینه‌ های موجود برای شما باز شوند.

با مرور فیلترها می‌ توانید افکت صوتی موردنظر خود را جستجو کنید. نماد فیلتر در این برنامه صورتی است که برای جلوه‌ های صوتی کاربرد دارد، بنابراین با کلیک بر روی آن، می توانید انواع افکت صوتی را مشاهده کنید. در ادامه می‌ توانید با اضافه‌ کردن افکت به استوری خود، فیلم برداری را آغاز کنید.

جهت اطمینان از تغییر صدا در اینستاگرام، بهتر است ابتدا پیش‌ نمایش استوری را مشاهده کرده و در صورت رضایت، آن را با دیگران اشتراک بگذارید. این مراحل برای تغییر صدا در لایو اینستاگرام و هر نوع محتوای دیگری مانند ریلزها، فیدها، ویس و موارد دیگر اجرا کنید.

تغییر صدا در تلگرام

بهترین برنامه های تغییر صدا در تلگرام یا تغییر صدا در واتساپ چگونه است؟ سایت Voice Changer یکی از برنامه های کاربردی تغییر صدا واتساپ و تلگرام است. این اپلیکیشن یک برنامه آنلاین برای تبدیل صدا و افزودن افکت را در اختیار شما قرار می دهد.

این ابزار تغییر صدا ویس در تلگرام (تغییر صدا تلگرام) به شما کمک می کند تا افکت های صدایی که می‌ خواهید را به صورت سفارشی ایجاد کنید. این برنامه رایگان است و صدایتان را به صداهایی که نمونه واقعی دارند، تبدیل می‌ کند.

تغییر صدا به شخصیت های کارتونی
تغییر صدا به شخصیت های کارتونی

تغییر صدا به شخصیت های کارتونی

VoiceTooner یکی از بهترین برنامه های تغییر صدا به شخصیت های کارتونی محسوب می شود که کاربری بسیار ساده ای دارد و با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع صدای شخصیت های کارتونی را بر روی صدای خود اعمال کنید و افکت های جذاب صوتی بسازید.

برای استفاده از این اپلیمیشن، تنها کافیست صدای خود را ضبط کرده و کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کنید تا بتوانید صدای کارتونی مورد نظرخود را اعمال نمایید. به طور مثال برای تغییر صدا به باب اسفنجی می توانید کاراکتر باب اسفنجی را انتخاب کنید تا بر روی صدای شما اعمال شود.

علاوه بر کاراکتر باب اسفنجی این برنامه تغییر صدا فارسروید، دارای افکت های صوتی متنوعی از جمله همستر، ربات، میمون، خرگوش، باتری، شیطان، هلیوم، اردک، بیگانه، هیولا، زامبی، اورلرد، اوگر و… می باشد که با استفاده از آن می توانید صداهای متنوعی ایجاد کنید.

علاوه بر این شما می توانید پس از ایجاد صدای مورد نظر خود، آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید و تجربه لذت بخشی ایجاد کنید.

تغییر صدا در اینشات

برای تغییر صدا در اینشات ابتدا باید ویدیو خود را وارد برنامه اینشات کنید و سپس از بین ابزارهای اینشات به دنبال ابزار voice effect یا افکت صدا بگردید. پس از انجام این مراحل گزینه هایی برای تغییر صدا برای شما نمایش داده می شود دقت کنید که حتما باید صدای واضح باشد تا تغییرات به درستی انجام شود.

تغییر صدا در پریمیر

یکی از قابلیت های مهم در پریمیر، تغییر صدا در پریمیر می باشد. در نرم افزار پریمیر شما قادر هستید تا افکت ها و فیلترهای متنوعی را به صدای ویدیو خود اعمال کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند اکولایزر (EQ)، فشرده‌سازی، ریورب، کاهش نویز و اصلاح صدا در پریمیر می توانید به تغییر صدا فیلم بپردازید و انواع صداها را بهبود ببخشید و یا تغییرات دلخواه را بر روی صداها ایجاد کنید و تجربه‌ صوتی حرفه‌ ای و خلاقی را داشته باشید.

در ادامه با آموزش تغییر صدا در پابجی موبایل همراه شما خواهیم بود.

برنامه تغییر صدا در پابجی
برنامه تغییر صدا در پابجی

برنامه تغییر صدا در پابجی

برنامه تغییر صدا در پابجی چیست؟ بازی پابجی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های اکشن به شمار می رود که امروزه در بین افراد بسیار محبوب شده است. تغییر صدا در پابجی نوعی ترفند است که می توانید به وسیله برنامه های مخصوص، این کار را انجام دهید چرا که برنامه ای خاص برای تغییر صدا در PUBG MOBILE برای Android و IOS وجود ندارد.

در حقیقت در آموزش تغییر صدا در پابجی (اموزش تغییر صدا در پابجی)، شما می بایست به قسمت تنظیمات داده های بازی رجوع کرده و تغییراتی جزئی ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی صدای دلخواه خود را بر روی بازی اعمال نمایید.

  • برای این کار ابتدا باید فایل تغییر صدا PUBG را از لینک https://www.mediafire.com/file/ba1ahh5syca9f4y/Active.sav/file دانلود کنید.
  • سپس به برنامه Playstore بروید و برنامه Zarchiver را دانلود کنید.
  • در ادامه برنامه Zarchiver را باز کرده و Navigate Towards Download را انتخاب کنید.
  • حال در قسمت Download، پرونده sav را که باید کپی کنید، نمایش داده می شود.
  • در این مرحله به قسمت Android> Data> Files بروید و tencent.ig را سرچ کنید.
  • حال ig را باز کرده و سپس از مسیر زیر، Savegames را باز کنید و در ادامه پرونده را در آن جای گزاری کنید.
  • Files>UE4GAME>Shadowtrackerextra>Shadowtrackerextra>Saved>Savegames>
  • حال بر روی دکمه ذخیره ضربه بزنید و پابجی را باز کنید. پس از باز کردن PUBG Mobile Head روی Inventory کلیک کرده و سپس ببینید آیا دستورهای صوتی هنوز وجود دارند یا خیر، در صورتی که در دسترس هستند، این بدان معناست که شما با موفقیت تمام مراحل را انجام داده اید.

برنامه تغییر صدا شیائومی

شیائومی به تازگی برای بهبود تجربه بازی، ویژگی هایی را به Game Turbo اضافه کرده است که از جمله این تغییرات می توان به تغییر صدا، تغییر رزولوشن بازی ها، تغییر تنظیمات Anti Aliasing، تغییر حداکثر مقدار FPS و غیره اشاره کرد. همچنین این امکان وجود دارد که روشنایی را بدون استفاده از تنظیمات سریع تنظیم کنید. شما می توانید ویدیو را به سرعت شروع کرده و در سریع ترین زمان از صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید.

به طور کلی اگر به دنبال برنامه تغییر صدا شیائومی هستید، می توانید از برنامه هایی که برای گوشی اندروید معرفی شده است استفاده کنید.

تغییر صدا گوگل

تغییر صدا گوگل چگونه است؟ برای تغییر فرمت صدا آنلاین گوگل، می بایست ابتدا برنامه Google Assistant را در گوشی خود باز کنید. سپس روی آیکون قطب نما را که در نوار پایین برنامه قرار گرفته است، ضربه بزنید.

در مرحله بعد در بالای برنامه بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. حال در فهرست باز شده گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

حال زبانه یا تب Assistant را باز کنید. سپس روی گزینه Assistant voice ضربه بزنید. حال صدای دلخواه خود در برنامه گوگل اسیستنت را باز کرده و برگه آن را ببندید. درنهایت صدای انتخابی شما به طور اتوماتیک ذخیره خواهد شد.

برای تغییر صدا چه بخوریم

شاید شما هم این سوال برایتان ایجاد شود که برای تغییر صدا چه بخوریم؟ نوشیدن آب‌ جوش ولرم به‌ صورت ناشتا، خوردن روزانه آب عسل، مصرف جوشانده برگ کاسنی، خوردن جرعه جرعه شیر گرم گاو و… از جمله راه‌ کارهای مفید برای خوش‌ صدا شدن است.

لازم به ذکر است که بسیاری از افراد برای تغییر صدای خود به سراغ روش های دیگر مانند جراحی حنجره برای تغییر صدا می روند تا بتوانند از این طریق صدای خود را تغییر دهند.

حل مشکل تغییر صدا در kmplayer

برای حل مشکل تغییر صدا در kmplayer چه کار کنیم؟ مشکل تغییر صدا در kmplayer یکی از چالش هایی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. همگام سازی صدا و تصویر فرایندی است که باید در حین ویرایش با تنظیمات صدا در kmplayer انجام شود.

معمولا قطع شدن صدای kmplayer هنگام پخش ویدیو ایجاد می شود. در این مواقع برنامه کی ام پلیر نیاز به تنظیماتی دارد که با اعمال آن می توانید این هماهنگی صدا و تصویر را ایجاد کنید. با عقب جلو کردن صدا در kmplayer می توانیم به سادگی به این هماهنگی برسید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع برنامه ها و سایت های تغییر صدا هوش مصنوعی اندروید، چگونگی تغییر صدا با هوش مصنوعی، تغییر صدا هنگام مکالمه مرد به زن، تغییر صدا در فری فایر، تغییر صدا روبیکا، تغییر صدا روی فیلم، روش دانلود برنامه تغییر صدا اندروید ۴، نحوه دانلود برنامه تغییر صدا برای ویندوز ۷، تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی آنلاین، طریقه دانلود تغییر صدا برای ویندوز ۱۰ و… پرداخته شده تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این ابزارها بهترین و باکیفیت ترین محتوای صوتی را ارائه دهید.

سوالات متداول
چگونه از هوش مصنوعی برای تغییر صدا استفاده کنیم؟

امروزه تغییر صدا از طریق هوش مصنوعی یکی از محبوب ترین و ساده ترین روش های تغییر صداست که به شما امکان می دهد به راحتی و در کوتاه ترین صداهای دلخواه خود را ایجاد کنید و از آن ها در انواع پروژه ها و تولید محتواهای صوتی و تصویری استفاده کنید. در این مقاله بهترین و جدیدترین نرم افزار تغییر صدا را به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید از مزایا و امکانات آن ها بهره ببرید.

بهترین ابزار تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی چیست؟

voice.ai یکی از بهترین نرم افزارهای تغییر صدا خواننده ها با هوش مصنوعی است که با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید بهترین صداها را بسازید و در انواع پروژه ها استفاده کنید. با مطالعه این مقاله می توانید با جدیدترین برنامه تغییر صدا خواننده آشنا شوید.

بهترین برنامه تغییر صدا اندروید چیست؟

Speechify یک برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید است که برای تولید صدای با کیفیت و طبیعی از روی متون مختلف استفاده می شود. این برنامه دارای قابلیت هایی از جمله ویرایش سرعت صدا، انتخاب از بین صداهای مختلف و لهجه‌ های متنوع می باشد و امکان برجسته کردن صدا در حین خواندن را برای کاربران خود فراهم کرده است.