دوره آموزش استانداردهای حسابداری یکی از دوره های تخصصی در آکادمی آریا تهران می باشد که زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه آموزش داده می شود و می تواند برای افراد علاقه مند به یادگیری استانداردهای حسابداری به طور اصولی و حرفه ای، فرصتی بی نظیر فراهم کند.

جهت ثبت نام و شرکت در دوره آموزش استانداردهای حسابداری بین المللی ویژه بازار کار، در بهترین و معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای کشور، همراه با ارائه مدرک معتبر بین المللی، می توانید همین حالا با مشاورین ما به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۱۹۹۳۳ الی ۸ تماس بگیرید و یا درخواست خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در کلاس اموزش استانداردهای حسابداری دریافت نمایید.

دوره آموزش استانداردهای حسابداری
دوره آموزش استانداردهای حسابداری

دوره آموزش استانداردهای حسابداری

همانطور که در مقاله استانداردهای حسابداری چیست گفته شد، استانداردهای حسابداری به مجموعه ای از اصل ها و مفروضات حسابداری، استانداردها و رویه های مشترک می گویند که می توان آن ها را به عنوان یک معیار و اساس برای نحوه حسابداری به شمار آورد. این استانداردها باعث می شود تا حسابداران بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

پیشنهاد ویژه: آکادمی آریا تهران برگزار کننده بهترین و معتبرترین دوره های آموزش حسابداری از مبتدی تا پیشرفته ویژه بازار کار و همراه با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای قابل ترجمه می باشد. جهت یادگیری صفر تا صد مهارت حسابداری تحت نظر اساتید برتر ایران،همراه با ارائه مدرک بین المللی معتیر، پیشنهاد می کنیم به صفحه دوره حسابداری مراجعه کنبد.

اجرای امور مالی و حسابداری در همه سازمان‌ ­ها و شرکت­ ‌ها، با استفاده از استانداردهای حسابداری پرکاربرد ایران انجام می پذیرد. بنابراین شرکت در دوره آموزش استاندارد حسابداری، می­‌ تواند پاسخگوی نیاز تمام افرادی باشد که در سمت ­‌های مالی و حسابداری از پایین ­‌ترین رده شغلی نظیر حسابدار تا بالاترین رده شغلی نظیر مدیران مالی مشغول به کار هستند.

دوره های آموزش حسابرسی و آموزش استانداردهای حسابداری به زبان ساده، در دپارتمان حسابداری آریا تهران، تحت تدریس اساتید مجرب و متخصص ایران در حال برگزاری می باشد و شما عزیزان می توانید از این فرصت ویژه برای تقویت و بهبود مهارت حسابداری خود بهره ببرید.

هدف اصلی دوره های آموزش جامع استانداردهای حسابداری، این است که شرکت کنندکان بتوانند علاوه بر آشنایی با انواع حسابداری، با اصول حسابداری و استانداردهای آن به طور کامل و جامع آشنا شوند و به درک عمیق از این دانش و مهارت برسند. این دوره به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود و برای افرادی که به دنبال بهبود دانش و مهارت‌ های خود در این حوزه هستند، می تواند بسیار کاربردی باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به فعالیت در زمینه حسابداری مالیاتی علاقه مند هستید، جهت آشنایی و تسلط بر مباحث و قوانین مالیاتی به طور صفر تا صد، زیر نظر اساتید متخصص این حوزه، پیشنهاد می کنیم از دوره حسابداری مالیاتی آریا تهران استفاده کنبد.

سرفصل های آموزش استانداردهای حسابداری
سرفصل های آموزش استانداردهای حسابداری

سرفصل های آموزش استانداردهای حسابداری

سرفصل های دوره آموزش کاربردی استانداردهای حسابداری، تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور تعیین شده که به شرح زیر می باشد:

دوره آموزش استانداردهای حسابداری با مدرک بین المللی

از مهم ترین مزایای شرکت در کلاس آموزش استانداردهای حسابداری مالی آریا تهران، دریافت مدارک معتبر داخلی و فنی حرفه ای از این مجموعه می باشد. شما می توانید پس از گذراندن دوره های آموزش کامل استانداردهای حسابداری ایران، در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کنید و با پرداخت هزینه ای ناچیز و قبولی در آزمون، مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت نمایید.

فراموش نکنید که مدرک دوره آموزش استانداردهای حسابداری بخش عمومی آموزشگاه آریا تهران که بعنوان برترین و معتبرترین سایت حسابداری ایران شناخته شده است، یک مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌ های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین فرصت های شغلی در بهترین سازمان ها و شرکت های حسابداری با حقوق و مزایای عالی هستید، حتما صفحه استخدام حسابدار آریا تهران را بررسی کنید. همچنین شما با داشتن سوالات مصاحبه حسابداری، می توانید شانس قبولی خود را در مصاحبات حسابداری افزایش دهید.

داشتن مدرک معتبر می تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن می توان به فرصت های شغلی و کسب درآمد عالی اشاره کرد. شما با استفاده از مدرک آموزش استاندارد های حسابداری می توانید به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. از دیگر مزایای مدرک فنی حرفه ای آموزش استانداردهای حسابداری آریا تهران این است که می توانید از آن برای مهاجرت به کشورهای خارجی نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: دوره حسابداری صنعتی یکی از مهارت های زیر مجموعه دوره حسابداری پیشرفته بازار کار مجتمع فنی آریا تهران به شمار می رود و برای افرادی که قصد دارند در کنار فعالیت در شرکت های تولید و صنعتی، مهارت های حسابداری خود را ارتقا دهند فرصتی بسیار عالی می باشد. جهت شرکت در این دوره کاربردی ویژه بازار کار به صفحه آموزش حسابداری صنعتی مراجعه نمایید.

به طور کلی در پایان دوره های آموزش کامل استانداردهای حسابداری آریا تهران، مدرک داخلی آریا تهران نیز به کارآموزان ارائه می شود و شما می توانید از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و اشتغال بهره ببرید.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با کاربرد و اهمیت یادگیری و شرکت در دوره های آموزش حسابداری فروش با مدرک بین المللی، پیشنهاد می کنیم به صفحه مذکور مراجعه کنید.

هزینه آموزش استانداردهای حسابداری
هزینه آموزش استانداردهای حسابداری

هزینه آموزش استانداردهای حسابداری

هزینه دوره آموزش استانداردهای حسابداری در آموزشگاه های مختلف متفاوت است و با توجه به عوامل مختلفی مانند مدت زمان دوره، محتوای دوره، تخصص و تحزبه اساتید، دوره های مبتدی یا پیشرفته، خصوصی یا عمومی و… می تواند متغیر باشد.

قیمت دوره های آموزش تصویری استانداردهای حسابداری به صورت خصوصی نیز با توجه به سطح هنرجو که به وسیله اساتید مجرب آموزشگاه ارزیابی می شود و همچنین تعداد ساعت در نطر گرفته شده برای آموزش، محاسبه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه دوره آموزش استانداردهای حسابداری ۱۴۰۳، از سطح مقدماتی تا پیشرفته، می توانید با یکی از شماره تلفن های ما در مرکز آموزش آریا تهران تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

فایل صوتی آموزش استانداردهای حسابداری

یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس های آموزش استاندارد حسابداری، علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای، دریافت فیلم و فایل صوتی آموزش استانداردهای حسابداری به صورت رایگان می باشد. شما می توانید پس از اتمام هر جلسه، فیلم مربوط به دوره را به صورت رایگان دریافت کرده و از این طریق مهارت های خود را تقویت کنید.

علاوه بر این در طی دوره اساتید ما به شما بهترین منابع آموزشی مانند کتاب آموزش استانداردهای حسابداری pdf را به شما معرفی خواهند کرد تا بتوانید از این طریق دانش خود را تقویت کنید و در این زمینه تبدیل به یک متخصص شوید.

جهت دانلود فایل صوتی آموزش استانداردهای حسابداری یا دریافت فایل های راهنمای آموزشی استانداردهای حسابداری (استاندارد ۱ تا۱۷ )، با مشاورین ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید در کلاس های خصوصی آریا تهران ثبت نام کنید، می توانید همین حالا اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید درباره کدینگ حسابداری اطلاعات کامل و جامعی بدست آورید، بر روی لینک کلیک کنید.

دوره آنلاین استانداردهای حسابداری

همانطور که در ابتدا صفحه ذکر شد، دوره آموزش استاندارد های حسابداری به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. دوره آنلاین مروری بر استانداردهای حسابداری ایران است و یک فرصت بی نظیر برای علاقه مندانی است که شرایط شرکت در کلاس های آموزشی را به صورت حضوری ندارند.

دوره آنلاین استانداردهای حسابداری این فرصت را برای افراد فراهم می کند تا بتوانند در هر مکانی از محتوای دوره ها استفاده کنند و از مزایای دوره بهره مند شوند. خوشبختانه موسسه حسابداری آریا تهران، این امکان را برای علاقه مندان به شرکت در کلاس آموزش استانداردهای حسابداری فراهم کرده است تا بتوانند به صورت آنلاین یا مجازی در دوره ها شرکت کرده و مهارت و دانش لازم را در این زمینه کسب کنند.

لازم به ذکر است که محتوای دوره آموزش استانداردهای حسابداری آنلاین هیچ تفاوتی با دوره حضوری نداشته و در صورت اشکال یا هر گونه ابهامی در مباحث آموزشی، می توانید با اساتید در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

جمع بندی

در این صفحه به معرفی کامل و جامع دوره آموزش استانداردهای حسابداری و مزایای آن پرداخته شد. اگر شما هم قصد دارید در زمینه حسابداری و استانداردهای آن به صورت تخصصی آموزش ببینید و با کسب مهارت های لازم بتوانید در بهترین سازمان ها و شرکت ها مشغول به کار شوید و درآمد کسب کنید، حتما از پکیج آموزش کامل استانداردهای حسابداری آریا تهران استفاده کنید.

سوالات متداول
آموزش استانداردهای حسابداری چیست؟

دوره آموزش کاربردی استانداردهای حسابداری یک دوره کامل و جامع برای افراد علاقه مند به فعالیت در زمینه حسابداری و ارتقای مهارت های خود و تسلط یافتن بر استانداردهای حسابداری است تا بتوانند وظایف خود را بعنوان یک حسابدار حرفه ای به خوبی به انجام برسانند. جهت کسب اطلاعات درباره شرایط دوره، این صفحه را بررسی نمایید.

هزینه دوره اموزش استانداردهای حسابداری چقدر است؟

هزینه دوره های آموزش جامع استانداردهای حسابداری با توجه به عوامل متعددی از جمله نوع آموزشگاه، سطح دانش فردی، نوع دوره، محتوای دوره، تجربه و تخصص اساتید و… متغیر است. در آموزشکاه آریا تهران هزینه دوره ها، مطابق با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای می باشد و شما می توانید دوره های آموزشی را با مناسب ترین قیمت بگذرانید.

آیا در پایان دوره مدیریت سرمایه می توان مدرک دریافت کرد؟

بله، یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت در کلاس آموزش استانداردهای حسابداری بین المللی، دریافت مدرک داخلی و فنی حرفه ای معتبر از سمت آموزشگاه می باشد که این امر می تواند برای شما و اشتغال در بهترین شرکت ها و سازمان ها، مزایای فوق العاده ای در بر داشته باشید. جهت اطلاع از نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای، می توانید مطالب مقاله را مطالعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استعلام صدور مدرک

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

نمونه پروژه های آموزش استانداردهای حسابداری

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش استانداردهای حسابداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.