اگر مدیر یک آموزشگاه هستید و یا میخواهید مدیریت یک آموزشگاه فنی حرفه ای را برعهده بگیرید همواره باید خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد داشته و با نحوه کنترل کردن آموزشگاه در شرایط مختلف آشنا باشید.

دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای یکی از دوره های پر طرفدار در آکادمی آریا تهران می باشد که توسط اساتید مجرب برگزار شده و در پایان دوره مدرک رسمی فنی حرفه ای به هنرجویان اعطا می گردد.

با شرکت در این دوره می توانید در کنار یادگیری حضوری و آنلاین، از فیلم های آموزشی و جزوات رایگان استفاده نمایید. شرایط پرداخت شهریه در دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای آریا تهران، به صورت اقساط می باشد.

ما در آموزشگاه آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم و همواره بصورت رایگان، در حین دوره و پس از دوره پشتیبان شما خواهیم بود.

پس از پایان دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای شما قادر خواهید بود علاوه بر مدرک داخلی، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای
دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای فردی می باشد که وظیفه برنامه ریزی های آموزشی، اجرا کردن قوانین و مقررات فنی حرفه ای، نظارت بر فعالیت های آموزشی و دوره های در حال برگزاری در آموزشگاه، ارزشیابی دوره ها و اساتید، مدیریت مالی، رسیدذگی کردن به هنرجویان و کارآموزان و بررسی نظرسنجی ها، مدیریت کلیه کارکنان و مربیان را داشته و در واقع یکی از اصلی ترین و مهم ترین شخصیت ها در پیشرفت آموزشگاه می باشد.

در دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای آکادمی آریا تهران شما عزیزان با صفر تا صد نحوه مدیریت و برنامه ریزی برای یک آموزشگاه و همچنین مدیریت پرسنل و هنرجویان را آموزش خواهید دید.

در پایان این دوره میتوانید اقدام به اخذ کارت مدیریت آموزشگاه نموده و با استفاده از این کارت قادر به مدیریت آموزشگاه های فنی حرفه ای باشید. اگر میخواهید یک آکادمی فنی حرفه ای را مدیریت کنید، داشتن کارت مدیریت آموزشگاه یا همان ابلاغ مدیریت و گذراندن دوره مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای الزامی می باشد.

شما عزیزان برای گرفتن کارت مدیریت آموزشگاه، باید در دوره مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای شرکت کرده و تمامی سرفصل های این دوره را به خوبی یاد بگیرید.

پس از آموزش دیدن این دوره به صورت جامع و در نظر گرفتن شرایط ورود به بازار کار در این دوره اقدام به شرکت در آزمون کتبی و عملی مدیریت آموزشگاه نموده و با دریافت نمره قبولی این کارت را دریافت نمایید.

دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای در آموزشگاه آریا تهران به دو صورت انلاین و حضوری برگزار شده و افراد میتوانند در هر جای کشور و جهان قادر به شرکت در کلاس های آموزشی ما در آریا تهران باشند!

شرح وظایف مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای

همانطور که بالاتر نیز در رابطه با مدیر آموزشگاه و وظایف آن صحبت کردیم، بدر دوره آموزشی مدیریت آموزشگاه شما با تمامی وظایف مهم یک مدیر آشنا خواهید شد. از جمله شرح وظایف مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای به صورت ذیل می باشد:

  • برنامه ریزی امور آموزشگاه
  • نظارت بر فعالیت پرسنل
  • ارزیابی دوره های آموزشی آموزشگاه
  • تسلط بر امور مالی و حسابداری آموزشگاه
  • نظارت بر امور کارآموزانو نظرات آن ها
  • تهیه گزارش از دوره ها و مکاتبات اداری
  • نظارت بر انجام صحیح مقررات مربوط به کار آموزان و پرسنل
  • نظارت بر پورتال فنی حرفه ای جهت انجام کلیه امور آموزشگاه
  • تسط بر قوانین و مقررات آزمون های فنی حرفه ای

شما عزیزان با شرکت در دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای با تمامی وظایف یک مدیر اموزشگاه اشنا خواهید شد و به صورت جامع قادر به بررسی قوانین و مقررات سازمان فنی حرفه ای و اجرای آن ها خواهید بود.

درخواست ابلاغ مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای

از جمله مراحل درخواست ابلاغ مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای به این صورت می باشد که ابتدا باید در دوره آموزش مدیریت آموزشگاه ثبت نام کرده و کتاب آموزش مهارت مدیر آموزشگاه را تهیه نمایید. در دوره مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای آریا تهران اجرای آموزش مدیر آموزشگاه و ارائه جزوات برعهده آموزشگاه بوده و شما عزیزان میتوانید فیلم های آموزشی هر جلسه را پس از اتمام دوره از آموزرشگاه دریافت نمایید.

برای درخواست ابلاغ مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای پس از گذراندن دوره، باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی مدیر آموزشگاه و شرکت در آزمون اقدام نمایید. ارائه آزمون عملی مدیر آموزشگاه (بصورت پرسش و پاسخ از مباحث درسی) پس از قبولی در آزمون کتبی و درج نمره و صدور گواهینامه مهارت مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای از جمله آخرین مراحل درخواست ابلاغ مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای می باشد.

شما عزیزان میتوانید پس از کسب نمره قبولی در این دوره درخواست اخذ ابلاغ مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه ای را ارائه نمایید.

سرفصل های دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای
سرفصل های دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

سرفصل های دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

سرفصل های دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای در آموزشگاه آریا تهران عبارت است از:

  • آشنایی با مفاهیم مدیریت آموزشی
  • آموزش مدیریت کیفیت در آموزشگاه
  • آموزش اصول اولیه مدیریت کیفیت در آموزشگاه های فنی و حرفه ای
  • آموزش برنامه ریزی امور آموزشگاه
  • آموزش مبانی و اصول برنامه ریزی
  • آموزش شیوه های طراحی یک دوره آموزشی
  • آموزش نحوه انتحاب کادر آموزشی
  • آموزش مفهوم نظارت در مدیریت آموزشی
  • اشنایی با اهمیت نظارت و تاثیر آن
  • اشنایی با تفاوت کنترل و نظارت
  • آموزش ارزیابی دوره های آموزشی
  • تاثیر ارزشیابی بر دوره های آموزشی
  • آموزش نظارت بر امور مالی آموزشگاه
  • آشنایی با مفاهیم امور مالی و بودجه بندی
  • اشنایی با پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای
  • اشنایی با سامانه استاندارد مهارت
  • اشنایی با اهمیت و تاثیر IT بر تسریع امور
  • آموزش نحوه تهیه انواع گزارش ها
  • آموزش آیین نگارش مکاتبه های اداری
  • آشنایی با نحوه اجرای ضوابط و قوانین در آموزشگاه

ما در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران دوره مدیریت آموزشگاه را با بهترین استاید و به صورت بازار کاری و صفر تا صد به هنرجویان عزیز خود آموزش خواهیم داد.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرفصل های دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ثبت نام ما شما را راهنمایی نمایند.

از جمله اصلی ترین مزایای شرکت در دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای این است که افراد میتوانند پس از شرکت در این دوره دو نوع مدرک داخلی و فنی حرفه ای (بین المللی) را دریافت نموده و با داشتن کارت مدیریت قادر به ورود به بازار کار در این زمینه باشند.

این نکته را در رابطه با کلاس آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای بدانید که مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای باید اطلاع کافی از فناوری اطلاعات در امور آموزشی را دارا باشد و حد الامکان این امکانات را به برای فضای آموزشگاه فراهم نماید، به همین دلیل در این دوره شما نحوه کار با سیستم های اطلاعاتی و IT را باید به صورت جامع آموزش ببینید.

همچنین یک مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ‌ای باید تسلط کافی به تمام مکاتبات اداری، اجرای ضوابط و قوانین، ارتباط با سازمان ها و مباحث حقوقی را برای دایر نمودن یک آموزشگاه فنی حرفه ای داشته باشد.

یکی از وجه تمایزات آکادمی آریا تهران در مقایسه با سایر آموزشگاه ها این است که دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای را به صورت جامع و صفر تا صد به هنرجویان خود آموزش داده و تمامی سرفصل ها را ریز به ریز برای کارآموزان با زبانی ساده آموزش خواهد داد.

هزینه دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای
هزینه دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

هزینه دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

همانطور که گفته شد دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و قیمت دوره های آنلاین مدیریت اموزشگاه و حضوری، مطابق با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است.

قیمت کلاس های آموزش مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای به صورت خصوصی نیز با توجه به سطح هنرجو که به وسیله اساتید مجرب آموزشگاه ارزیابی می شود و همچنین تعداد ساعت در نطر گرفته شده برای آموزش، محاسبه می شود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه آموزش های مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای با یکی از شماره تلفن های ما در مرکز آموزش مدیریت آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

مدرک فنی حرفه ای دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

آموزشگاه آریا تهران به عنوان یکی از معتبر ترین آموزشگاه ها برای گذراندن دوره مدیریت آموزشگاه، مدرک فنی حرفه ای دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای را پس از اتمام دوره و کسب نمره قبولی هنرجو در این دوره به مخاطبین خود ارائه می نماید.

شما در آریا تهران پس از گذراندن این دوره دو نوع مدرک معتبر و رسمی را از این آموزشگاه دریافت می نمایید:

  1. مرک داخلی آموزشگاه
  2. مدرک فنی حرفه ای (بین المللی)

مدرک فنی حرفه ای دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای در واقع همان کارت مدیریت می باشد که با داشتن آن میتوانید در تمامی آموزشگاه های فنی حرفه ای به عنوان مدیر فعالیت داشته باشید.

دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای
دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای

این دوره برای چه افرادی مناسب است

دوره آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای مناسب افرادی می باشد که میخواهند به عنوان مدیر آموزشگاه فعالیت نمایند. لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید مدیر یک آکادمی فنی حرفه ای شوید باید دارای شرایطی همچون:

  • سلامت کامل جسمی و ذهنی
  • حداقل تحصیلات فوق دیپلم
  • دارای گواهینامه مهارت مدیریت آموزشگاه 
  • دارای گواهینامه مهارت های هفتگانه ICDL
  • دارای مدرک کاردانی به بالا در کلیه رشته ها از دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم
  • دارای گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و گواهی عدم اعتیاد
  • دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
  • عدم اشتغال در ادارات و سازمان های دولتی

باشید. پس حتما قبل از اقدام کردن به شرکت در دوره های آموزشی مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای این نکات را در ذهن داشته باشدی تا بتوانید پس از اتمام دوره و کسب نمره قبولی در آزمون این دوره و دریافت مدرک و کارت مدیریت آموزشگاه قادر به ورود به بازار کار باشید.

سوالات متداول

هزینه دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای چقدر است؟

هزینه دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای با توجه به تعداد جلسات و همچنین سطح یادگیری شما متغیر میباشد. داخل مقاله در رابطه با هزینه دوره آموزش مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای صحبت کرده ایم.

مدت زمان دوره مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای چقدر است؟

مدت زمان دوره مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای بین ۳۰ الی ۶۰ ساعت آموزش می باشد. برای کسب الطاعات در رابطه با مدت زمان دوره مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای تماس بگیرید.

در دوره آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای چه چیز هایی آموزش میبینیم؟

در دوره آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای مباحثی همچون یادگیری نحوه کنترل و نظارت بر امور آموزشگاه، امور مالی و پرسنل می باشد. داخل مقاله سرفصل های این دوره را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

استعلام صدور مدرک

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.