برای اینکه بخواهید مدیریت و سرپرستی یک مهدکودک را برعهده بگیرید همواره باید با قوانین و مقررات و همچنین شرایط مدیریت مهد کودک اشنا باشید. در دوره آموزش مدیر مهد کودک آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران میتوانید به صورت انلاین و حضوری قادر به شرکت در کلاس بوده و پس از اتمام دوره مدرک رسمی مدیریت مهدکودک را از این مجموعه دریافت نمایید.

در دوره های آموزشی مدیریت مهد کودک آکادمی اریا تهران صفر تا صد نحوه کنترل و مدیریت یک مهد کودک به مخاطبین عزیز آموزش داده میشود و تمامی مباحث آموزشی به صورت جامع و از مبتدی تا فوق حرفه ای به کاراموزان عزیز تونسط اساتید مجرب عرضه میگردد.

لازم به ذکر است، یکی از اصلی ترین مواردی که باعث میشود تا والیدن فرزندان خود را در یک مهد کودک ثبت نام کنند میزان توانایی مدیر مهدکودک بر اداره پرسنل و کودکان می باشد. والدین اغلب کودکان خود را در مهدکودکی ثبت نام میکنند که دارای مدیری توانا و خلاق باشد.

دوره مدیر مهد کودک
دوره مدیر مهد کودک

دوره مدیر مهد کودک

همانطور که بالاتر نیر گفته شد، یک مهد کودک شاد و آرام، نیازمند یک مدیر تا تجربه و توانمند بر کنترل و بررسی امور پرسنل، مربیان و کودکان می باشد. در دوره آموزش مدیر مهد کودک آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران افراد میتوانند تمامی سرفصل های فنی حرفه ای این دوره را با اساتید مجرب گذرانده و از فیلم های آموزشی و جزوات رایگان این آکادمی برخوردار شوند.

در پایان این دوره، هنرجویان میتوانند پس از دریافت نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدیریت مهد کودک گواهی معتبر مدیر مهد را از آکادمی آریا تهران دریافت نمایند.

شرایط پرداخت شهریه دوره مدیر مهد کودک، به صورت اقساط می باشد. ما در آموزشگاه آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم و همواره بصورت رایگان، در حین دوره و پس از دوره پشتیبان شما خواهیم بود.

همانطور که قبل تر نیز گفته شد، پس از دوره شما قادر خواهید بود علاوه بر مدرک داخلی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایید. طول این دوره آموزشی تقریبا ۳۰۰ ساعت امی باشد که حدودا ۲۰۰ساعت آن شامل مباحث تئوری نحوه مدیریت مهد کودک بوده و بقیه ساعات مباحث عملی به مخاطبین آموزش داده خواهد شد.

در ادامه برای شما عزیزان به صورت جامع سرفصل های این دوره و همچنین شرایط ثبت نام را مورد بررسی قرار داده ایم.

اگر به دنبال بهترین کلاس نقاشی کودکان هستید و میخواهید از تخصص برترین اساتید نقاشی کودکان در ایران بهره ببرید پیشنهاد میکنیم از کلاس نقاشی کودکان آموزشگاه آریا تهران غافل نشوید.

سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک
سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک

سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک

اگر میخواهید مدیریت یک مهد کودک را برعده بگیرید باید بگوییم همواره در این مسیر با چالش های زیادی مواجه خواهید شد و بهتر است با شرکت در دوره مدیر مهد کودک و دریافت مدرک معتبر این حرفه از این چالش ها به اسانی و بدون دردسر عبور کنید.

در ایران و در سایر کشور های جهان انواع دوره مدیر مهد کودک با سرفصل های فنی حرفه ای و در جلسات مختلف به هنرجویان آموزش داده میشود اما در آکادمی آریا تهران شما تمام سرفصل های این دوره را به صورت صفر تاصد و فوق حرفه ای آموزش خواهید دید. از جمله سرفصل های دوره آموزش مدیر مهد کودک عبارت اند از:

  • آموزش اصول برنامه ریزی کلاس های مهد کودک
  • آموزش مهارت های مورد نیاز برای یک مدیر مهد
  • ارزیابی وظایف روزانه مدیر مهد کودک
  • ارزیابی دانش مورد نیاز مدیر مهد کودک
  • تحصیلات لازم و نحو ورود به شغل مدیر مهد کودک
  • ارزیابی شرایط و قوانین یک مدیر مهد کودک فنی حرفه ای
  • ارزیابی اختلالات یادگیری کودکان
  • آموزش کمک های اولیه پیشرفته
  • آموزش امور مالی
  • آموزش روانشناسی کودکان
  • آموزش اصول و اهداف آموزشی
  • ارزیابی چگونگی آموزش به کودکان پیش دبستانی
  • آشنایی با تعریف و مبانی مدیریت آموزشی
  • آشنایی با تئوری های مختلف مدیریت آموزشی
  • شناسایی اصول تشخیص  وظایف مدیر آموزش
  • آشنایی با مدل های یادگیری
  • آشنایی با مراحل یادگیری
  • آشنایی با شیوه های تدرسی
  • توانایی برنامه ریزی آموزشی به عنوان مدیر مهدکودک
  • آشنایی با برنامه ریزی آموزشی، تعریف و مفهوم، اصول و فرآیند آن
  • آشنایی با وسایل کمک آموزشی

در دوره مدیریت مهد کودک آموزشگاه آریا تهران میتوانید تمامی سرفصل های این دوره را به صورت جامع آموزشببینید و پس از اتمام دوره مدرک مدیریت مهد کودک خود را دریافت نمایید.

به عنوان یک مدیر مهد کودک شما باید یک سری مهارت هایی را حتما دارا باشید. یکی از اصلی ترین مهارت هایی که باید برای مدیریت مهد کودک داشته باشید آشنا بودن با نحوه کار با کامپیوتر و مهارت های هفتگانه کامپیوتر می باشد. لازم به ذکر است یک مدیر حرفه ای مهد کودک بای بتواند به خوبی با کودکان و والدین ارتباط برقرار کرده و با روح و روان کودک و نیازهای والدین آن ها آشنا باشد.

شما عزیزان با شرکت در دوره آموزش مدیریت مهد کودک در آموزشگاه آریا تهران و یادگیری کامل سرفصل ها و مباحث این دوره می توانید در موقعیتهای مختلف مهد کودک رفتاری صحیح داشته و تصمیم هایی درست بگیرید.

یکی دیگر از الزامات یک مهد کودک داشتن محیطی مثبت و سازنده می باشد که تنها یک مدیر حرفه ای و توانا قادر به برقراری آن خواهد بود.

پس از اتمام دوره مبانی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان،کودکان قادر خواهند بود به راحتی با کامپیوتر کار کنند. شما علاوه بر کلاس کامپیوتر می توانید در دوره طراحی سایت کودکان نیز فرزند خود را ثبت نام نمایید.

مدرک دوره مدیر مهد کودک
مدرک دوره مدیر مهد کودک

مدرک دوره مدیر مهد کودک

آموزشگاه اریا تهران به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر فنی حرفه ای همواره تمامی دوره های خود از جمله دوره آموزش مربی مهد کودک را با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی به هنرجویان و مخاطبین خود عرضه می نماید. شما با شرکت در این دوره دونوع مدرک دوره مدیر مهد کودک را دریافت می نمایید.

  1. مدرک داخلی مدیر مهد کودک
  2. مدرک فنی حرفه ای مدیر مهد کودک

مدرک داخلی مدیر مهد کودک توسط آموزشگاه آریا تهران به کارآموزان عرضه میشود و به نوعی مدرک داخلی به حساب می اید. شما با دارا بودن این مدرک میتوانید قادر به استخدام در انواع مهدکودک های خصوصی و یا دولتی باشید.

مدرک دوم که مهم ترین مدرک می باشد، مدرک فنی حرفه ای بین المللی است. مدرک فنی حرفه ای مدیر مهد کودک در دسته مهم ترین مدارکی قرار میگیرد که با داشتن آن میتوانید قادر به مهاجرت و اشتغالزایی در کشور هایی همچون کانادا و ایتالیا باشید.

کلاس های آموزش مدیر مهد کودک در مجتمع فنی آریا تهران به صورت کلاس های حضوری و آنلاین برگزار می شود. کلاس آموزش مدیر مهد کودک حضوری به دو شکل کلاس های عمومی و کلاس های خصوصی برگزار می شود. افراد حاضر در آموزش مدیریت مهد کودک خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس‌های عمومی تعداد نفرات حاضر حداقل ۴ نفر به بالا است.

مدت دوره آموزش مدیر مهد کودک در آموزشگاه آریا تهران بالاتر ذکر شده و طی این مدت کارآموزان به تمام مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر حرفه ای و موفق مهد کودک مسلط خواهند شد.

قیمت دوره آموزش مدیر مهد کودک
قیمت دوره آموزش مدیر مهد کودک

قیمت دوره آموزش مدیر مهد کودک

قیمت دوره آموزش مدیر مهد کودک در آکادمی اریا تهران متناسب با ساعات وهمچنین تعداد جلسات آموزشی متغیر می باشد. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با شهریه دوره آموزش مدیر مهد کودک همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ثبت نام ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

از جمله وظایف مدیر مهد کودک که در این دوره با آن ها آشنا خواهید شد استخدام مربی مهد کودک حرفه ای و آموزش دیده و همچنین آموزش و حمایت از مربیان مهد کودک می باشد. در این دوره شما با:

  • بازاریابی و جذب والدین کودکان
  • برنامه ریزی درسی
  • نظارت بر اجرای برنامه درسی توسط مربی
  • اداره مالی مهد کودک
  • ارزیابی امور مربوط به بهداشت مهد
  • سازماندهی امور مهد کودک
  • مدیریت فعالیت های روزانه مربیان
  • رعایت قوانین و اصول بهداشتی و ایمنی
  • و…

به صورت جامع آشنا شده و صفر تا صد نحوه مدیریت و کنترل مربیان و کودکان را آموزش خواهید دید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره آموزش مدیر مهد کودک همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه در دوره های آموزشی مدیر مهد کودک شرکت کنیم؟

برای شرکت در این دوره میتوانید با یکی از شماره تلفن های ما تماس گرفته و یا در همین صفحه فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

پیش نیاز دوره آموزش مدیر مهد کودک چیست؟

برای شرکت در دوره آموزش مدیر مهد کودک بهتر است دوره های کامپیوتری همچونicdl و همچنین روانشاسی کودکان را گذرانده باشید. داخل مقاله در رابطه با پیش نیاز دوره آموزش مدیر مهد کودک صحبت کرده ایم.

آیا با مدرک مدیر مهد کودک میتوانیم مشغول به کار شویم ؟

بله، با مدرک مدیر مهد کودک در صورتی که معتبر بوده و فنی حرفه ای باشد میتوانید حتی مهاجرت کرده و در سایر کشور ها اقدام به اشتغال زایی نمایید.

استعلام صدور مدرک

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ تیر – شنبه و چهارشنبه – 13 الی 15 (حضوری – آنلاین), خصوصی(ساعتی)

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش مدیر مهد کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.