دوره مدیر مالی یکی از دوره های تخصصی در آکادمی آریا تهران می باشد که زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه آموزش داده می شود و می تواند برای افراد علاقه مند به یادگیری دانش مدیر مالی، فرصتی بی نظیر فراهم کند.

برای ثبت نام و شرکت در دوره مدیریت مالی فنی حرفه ای ویژه بازار کار، در بهترین و معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای کشور، همراه با ارائه مدرک معتبر بین المللی، می توانید همین حالا با مشاورین ما به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۱۹۹۳۳ الی ۸ تماس بگیرید و یا درخواست خود را به نشانی Arya.tehran3@gmail.com ایمیل کنید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در دوره مدیریت مالی بین المللی دریافت نمایید.

آموزش مدیر مالی
آموزش مدیر مالی

آموزش مدیر مالی

آموزش مدیریت مالی به زبان ساده (دوره آموزش مدیر مالی) یکی از دوره های آموزشی است که برای افراد علاقه مند به حرفه ای شدن در حوزه مدیریت مالی ضروری است. مدیران مالی نقش بسیار مهمی در موفقیت مالی یک سازمان یا شرکت ایفا می کنند و از این رو نیازمند دانش عمیق و گسترده هستند.

پیشنهاد ویژه: اگر به یادگیری مهارت های حسابداری به صورت حرفه ای و اصولی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم از دوره آموزش حسابداری آریا تهران دیدن کنید. آکادمی آریا تهران بعنوان بهترین و معتبرترین آموزشگاه حسابداری در ایران شناخته شده است که با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای، اقدام به برگزاری کامل ترین و تخصصی ترین دوره حسابداری ویژه بازار کار همراه با ارائه مدرک بین المللی کرده است. جهت شرکت در این دوره کاربردی و کسب اطلاعات بیشتر، بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش گام به گام مدیریت مالی برای افرادی است که قصد دارند در این حوزه به عنوان یک مدیر مالی موفق عمل کنند. آموزش حسابداری و مدیریت مالی با ارائه دانش و مهارت‌ های لازم، به افراد کمک می کند تا بتوانند آمادگی های لازم را برای مواجهه با چالش‌ های مالی کسب کنند و به آن ها کمک می‌ کند تا وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن به عمل برسانند.

با توجه به اهمیت مدیریت مالی در موفقیت سازمان‌ ها و شرکت ها، دوره کوتاه مدت مدیریت مالی و بلند مدت، می‌ تواند در بهبود عملکرد مالی سازمان‌ ها و دستیابی به اهداف استراتژیک بسیار موثر باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال اطلاعات کامل و جامعی درباره رشته های حسابداری مالی هستید، حتما مقاله رشته حسابداری مالی را مطالعه کنید. علاوه بر این با مراجعه به صفحه دروس رشته مدیریت مالی می توانید با کلیه دروس این رشته آشنا شوید.

دوره مدیر مالی
دوره مدیر مالی

دوره مدیر مالی

دوره مدیریت مالی (دوره ارشد مدیریت مالی) در دپارتمان مدیریت مالی آکادمی آریا تهران، تحت تدریس اساتید مجرب و با تجربه حسابداری و امور مالی در حال برگزاری می باشد. دوره جامع مدیریت مالی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد و برای علاقه مندان به فعالیت در این زمینه بسیار مناسب است.

هدف اصلی دوره های مدیریت مالی، تربیت دانشجویان متخصص و باتجربه است که بتوانند در سازمان‌ ها و شرکت‌ ها بعنوان یک مدیر مالی حرفه ای مشغول به کار شوند. دوره مدیریت مالی مجتمع فنی تهران این فرصت را در اختیار شرکت‌ کنندگان قرار می دهد تا بتوانند توانایی‌ های خود را در زمینه‌ های مختلف مالی ارتقاء دهند و تصمیمات استراتژیک مالی را به درستی اتخاذ کنند.

همانطور که می دانید مدیران مالی نقش بسیار مهمی در مدیریت مالی شرکت ها و سازمان ها دارند. از این رو این شغل مستلزم داشتن دانش عمیق در زمینه‌ های حسابداری و مالی و همچنین نیازمند مهارت‌ های تحلیلی و تصمیم‌ گیری قوی می باشد.

در آموزشگاه حرفه ای آریا تهران، دوره های مدیریت مالی و حسابداری یا به عبارتی دیگر دوره اموزش مدیریت ریسک و سرمایه در بازارهای مالی به صورت تخصصی (دوره تخصصی مدیریت مالی) و طبق سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای و بازار کار این حرفه برگزار می شوند. از جمله سرفصل های دوره مدیریت مالی و حسابداری (دوره مدیریت مالی) می توان به آموزش تجزیه و تحلیل صورت های مالی و جریان نقدی، آموزش پیش بینی مالی و برنامه ریزی و بودجه بندی، تامین مالی کوتاه مدت، مدیریت سرمایه در گردش، بودجه بندی سرمایه ای و… اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق تر درباره شرایط و نحوه ثبت نام در دوره های تخصصی مدیریت مالی (دوره مدیریت مالی پیشرفته)، می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه: اگر نمی دانید وظایف یک مدیر مالی چیست و به چه مهارت هایی باید مسلط باشد، حتما مقاله شرح وظایف مدیر مالی را مطالعه کنید.

سرفصل های دوره مدیریت مالی
سرفصل های دوره مدیریت مالی

سرفصل های دوره مدیریت مالی

سرفصل های دوره مدیریت مالی از صفر تا صد در آموزشگاه آریا تهران توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است که به شرح زیر می باشد:

دوره مدیریت مالی با مدرک بین المللی
دوره مدیریت مالی با مدرک بین المللی

دوره مدیریت مالی با مدرک بین المللی

از مهم ترین مزایای شرکت در دوره مدیریت مالی با مدرک بین المللی آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره جامع مدیر مالی، به تمام فراگیران دوره های آموزش مدیر مالی ویژه بازار کار، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می نماید.

فراموش نکنید که مدرک دوره مدیر مالی حرفه ای آموزشگاه آریا تهران، یک مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌ های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی می باشد.

شما با استفاده از مدرک دوره عالی پرورش مدیر مالی می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. از دیگر مزایا مدرک فنی حرفه ای دوره های آموزشی مدیریت مالی آریا تهران این است که می توانید از آن برای مهاجرت به کشورهای خارجی نیز بهره ببرید.

به طور کلی در دوره های آموزش مدیر مالی، مدرک داخلی آریا تهران نیز به کارآموزان ارائه می شود و شما می توانید از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و مشاغل داخلی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: آموزشگاه آریا تهران با ارائه نمونه سوالات عملی حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای با جواب به صورت رایگان، این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید شانس موفقیت خود را در آزمون فنی حرفه ای حسابداری تضمین کنید.

هزینه دوره مدیر مالی
هزینه دوره مدیر مالی

هزینه دوره مدیر مالی

همانطور که گفته شد دوره مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی و مالی، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و قیمت دوره های آنلاین مدیریت مالی (دوره تربیت مدیر مالی) و حضوری، مطابق با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است.

قیمت کلاس های آموزش مدیریت مالی کسب و کار (آموزش مدیریت امور مالی) به صورت خصوصی نیز با توجه به سطح هنرجو که به وسیله اساتید مجرب آموزشگاه ارزیابی می شود و همچنین تعداد ساعت در نطر گرفته شده برای آموزش، محاسبه می شود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه آموزش های مدیریت مالی، آموزش صوتی مدیریت مالی، دوره مدیریت بحران مالی و یا دریافت فایل صوتی آموزش مدیریت مالی، با یکی از شماره تلفن های ما در مرکز آموزش مدیریت مالی آریا تهران تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دوره انلاین مدیریت مالی

نحوه ی آموزش مدیریت مالی چگونه است؟ همانطور که در ابتدا صفحه ذکر شد، دوره آموزش دوره های مدیریت مالی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. دوره انلاین مدیریت مالی یا به عبارتی دیگر دوره مجازی مدیریت مالی، یک فرصت بی نظیر برای علاقه مندانی است که شرایط شرکت در دوره های معتبر مدیریت مالی را به صورت حضوری ندارند.

دوره آنلاین مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی این فرصت را فراهم می کند تا بتوانند در هر مکانی از محتوای دوره ها استفاده کنند و از مزایای دوره بهره مند شوند.

خوشبختانه موسسه آموزش مدیریت مالی ارشد آریا تهران، این امکان را برای علاقه مندان به شرکت در کلاس آموزشی مدیریت مالی فراهم کرده است تا بتوانند به صورت آنلاین یا مجازی در دوره ها شرکت کرده و مهارت و دانش لازم را در این زمینه کسب کنند.

لازم به ذکر است که محتوای دوره آموزش مدیریت مالی و سرمایه گذاری (آموزش مدیریت مالی شرکت) آنلاین هیچ تفاوتی با دوره حضوری نداشته و در صورت اشکال یا هر گونه ابهامی در مباحث آموزشی، می توانید با اساتید در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

جهت ثبت نام دوره مدیریت مالی به صورت آنلاین یا شرکت در دوره آموزش مدیریت در بازار های مالی به صورت حضوری، کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه: جهت شرکت در آزمون حسابداری به صورت آنلاین و رایگان، بر روی لینک آزمون آنلاین حسابداری کلیک کنید.

دوره مدیر مالی برای چه افرادی مناسب است

حال شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که دوره های مورد نیاز مدیر مالی چیست و این دوره ها برای چه افرادی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انواع دوره های مدیر مالی از جمله دوره مدیریت مالی دانشگاه شریف (دوره های مدیریت مالی دانشگاه شریف)، دوره های مدیریت مالی دانشگاه تهران (دوره مدیریت مالی دانشگاه تهران)، دوره مدیر مالی جهاد دانشگاهی، آموزش مدیریت مالی ۱ پیام نور، دوره مدیر مالی پکت، دوره مدیر مالی خبره، آموزش مدیریت مالی فرادرس، دوره مدیریت مالی حسابداران خبره (دوره مدیریت مالی خبره )، دوره مدیریت مالی پکت و… برای افرادی مناسب است که بعنوان سرپرستی حسابداری و مالی مشغول به کار هستند و قصد دارند تا با ارتقای دانش حسابداری خود، مهارت ­‌های مدیریتی خود را بهبود ببخشند.

به طور کلی دوره های آموزش مدیریت مالی ساده و تخصصی، برای فارغ‌ التحصیلان رشته‌ های مرتبط با مالی و حسابداری، حسابداران حرفه‌ ای، مدیران میانی و ارشد، کارآفرینان و صاحبان کسب‌ و کار، تحلیلگران مالی، مشاوران مالی و غیره مناسب می باشد و می تواند افراد را با انواع مهارت ­‌های مدیریتی، استانداردهای حسابداری و انواع قوانین و مقررات و… آشنا کند.

همچنین آشنایی با مطالبی از جمله مدیریت ریسک، مدیریت عملکرد و انواع مهارت ­‌های مدیریتی، زمینه لازم را برای تصدی پست­‌ های مدیریتی در امور مالی برای شما فراهم می ­‌سازد.

پیشنهاد ویژه: جهت آشنایی با بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری، بر روی لینک نرم افزار حسابداری کلیک کنید.

دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی

دوره آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی (آموزش مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی)، یک دوره آموزشی است که در آن به مباحثی از جمله اصول و مفاهیم مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی به زبان ساده پرداخته می شود. در دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، همچنین شما می توانید با اشتباهات مرسوم در محاسبه سود و زیان نیز آشنا شوید.

شرکت در دوره آموزش مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی، باعث می شود تا بتوانید مدیریت بهتری بر کسب و کار خود داشته باشید، تیم یا گروه خود را آگاهانه هدایت کرده و درنتیجه درآمد بالایی کسب کنید.

در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، مدیریت مالی، بخش جدانشدنی از کار هر مدیری است و بدون داشتن تخصص و مهارت کافی، موفقیت در کار میسر نیست.

در شرکت های کوچک و متوسط مدیریت مالی بخشی جدانشدنی از کار هر مدیری است و بدون تسلط به این حوزه عملا موفقیت در کار ناممکن است.

جهت اطلاع از سرفصل دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی (سرفصل دوره مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی) و شرایط ثبت نام در دوره مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی سازمان مدیریت صنعتی، با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دوره آموزش مدیریت مالی شخصی
دوره آموزش مدیریت مالی شخصی

دوره آموزش مدیریت مالی شخصی

دوره آموزش مدیریت مالی شخصی (دوره مدیریت مالی فردی)، یکی از کاربردی ترین دوره های آموزش در سراسر کشور می باشد که در کشورهای جهان اول به صورت دوره مدیریت مالی شخصی، در دانشگاه های برتر و به صورت درس عمومی در دوره کارشناسی به عموم دانشجویان در رشته های مختلف مهندسی، پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و… ارائه می گردد.

دوره آموزش اصول مدیریت مالی شخصی (آموزش مدیریت مالی فردی)، شامل مجموعه‌ ای از مفاهیم و اصول می باشد که بوسیله آن افراد می توانند به طور اصولی یاد بگیرند که چطور هزینه های خود را مدیریت کرده و به بهبود وضعیت مالی خود کمک کنند.

در کلاس های آموزش مدیریت مالی در زندگی شخصی، به آموزش مباحثی از جمله مدیریت و برنامه‌ ریزی دقیق برای مدیریت درآمد، هزینه‌ ها، سرمایه‌ گذاری‌ ها، بدهی‌ ها و مسائل مالی دیگر فرد یا خانواده پرداخته می شود. هدف این آموزش بهبود وضعیت مالی، کاهش بدهی‌ ها، افزایش پس‌ اندازها و دستیابی به اهداف مالی شخصی می باشد.

آموزش مدیریت مالی به کودکان
آموزش مدیریت مالی به کودکان

آموزش مدیریت مالی به کودکان

مزایای آموزش ارزش پول و مدیریت مالی به کودکان و نوجوانان چیست؟ آموزش مدیریت مالی به کودکان و همچنین آموزش مدیریت مالی به نوجوانان، یکی از مهم‌ ترین و کاربردی ترین مهارت‌ هایی است که می‌ تواند به آن ها کمک کند تا بتواند در آینده به طور درستی از منابع مالی خود استفاده کنند و تصمیمات مالی هوشمندانه‌ ای بگیرند.

با شرکت در کلاس آموزش مدیریت مالی در کودکان، فرزندان شما می توانند ارزش پول را درک کرده و خواسته های خود را معقول تر کنند. توضیح قیمت اقلام مختلف برای کودکان به آن ها کمک می کند تا بتوانند تشخیص دهند که چه چیزی در جامعه گران و چه چیزی ارزان است.

آموزش مدیریت مالی کودک کمک می کند تا فرزند شما ارزش کالاها را درک کند و در این صورت زمانی که شما برای فرزندتان هدیه می خرید، آن ها بسیار قدردان خواهند بود.

با کسب مهارت های لازم در زمینه مدیریت مالی، کودک شما آمادگی بیشتری برای جلوگیری از بدهی مالی و ورشکستگی در آینده خواهد داشت و این امر می تواند به آن ها کمک کند تا برای آینده برنامه‌ ریزی کنند و پول های خود را به صورت هدفمندانه خرج کنند.

فیلم آموزش مدیریت مالی

یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره آموزشی مدیریت مالی در تهران، علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای، دریافت فیلم آموزش مدیریت مالی (کلیپ آموزشی مدیریت مالی) به صورت رایگان می باشد. شما می توانید پس از پایان هر جلسه، فیلم مربوط به دوره ی مدیریت مالی (دوره مدیریت مالی رایگان) را دریافت کرده و از این طریق مهارت های خود را تقویت کنید.

علاوه بر این در طی دوره ی آموزشی مدیریت مالی (آموزش دوره مدیریت مالی)، اساتید ما به شما بهترین منابع آموزشی مانند کتاب آموزش مدیریت مالی را به شما معرفی خواهند کرد تا بتوانید از این طریق مهارت های خود را تقویت کنید.

جهت دریافت فیلم های آموزش مدیریت مالی و همچنین فیلم آموزش مدیریت مالی ۲ پیام نور، با مشاورین ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید در دوره فشرده مدیریت مالی آریا تهران ثبت نام کنید، می توانید همین حالا اقدام کنید.

جهت مشاهده فیلم دوره های مدیریت مالی رایگان، می توانید وارد سایت آموزش مدیریت مالی آریا تهران شوید و نظر کارآموزان را درباره شرکت در دوره مشاهده نمایید.

آموزش مدیریت مالی ۱ و ۲

آموزش درس مدیریت مالی ۱ ( آموزش مدیریت مالی یک) یکی از دروس تخصصی در حوزه مدیریت است که شامل مفاهیم و ابزارهای لازم برای تصمیم‌ گیری مالی در سازمان‌ ها و شرکت‌ ها می‌ شود. در آموزش درس مدیریت مالی ۱، به بررسی روش‌ ها و ابزارهایی برای ارزیابی سرمایه‌ گذاری‌ ها در پروژه‌ ها پرداخته می‌ شود و تکنیک‌ های تصمیم‌ گیری در شرایط عدم قطعیت به طور کامل و جامع مورد بررسی قرار می‌ گیرند.

در آموزش درس مدیریت مالی ۲ شما می توانید با مفاهیم تخصی تر و کاربردی تر از جمله مدیریت دارایی‌ های جاری، تکنیک‌‌ های کوتاه‌ مدت و بلندمدت تامین مالی، مدیریت سرمایه در گردش، نحوه انجام سرمایه‌ گذاری در سهام، تهیه پرتفوی (Portfolio) کارا و… آشنا شوید و در نهایت به افزایش ارزش کلی سازمان کمک کنند.

جمع بندی

در این صفحه به معرفی کامل و جامع دوره تحصیل مدیریت مالی، هزینه آموزش های مورد نیاز مدیر مالی، مزایای شرکت در دوره مدیریت مالی سازمان مدیریت صنعتی، دوره غیرحضوری مدیریت مالی، آموزش اصول مدیریت مالی ۱، آموزش اصول مدیریت مالی ۲، بهترین مرکز آموزشی برای یادگیری دوره مدیریت مالی پروژه و… پرداخته شد. اگر شما هم قصد دارید در زمینه مدیر مالی به صورت تخصصی آموزش ببینید و با کسب مهارت های لازم در بهترین شرکت ها و سازمان ها مشغول به کار شوید و درآمد بالایی کسب کنید، حتما از پکیج آموزشی مدیریت مالی استفاده کنید.

علاوه بر این اگر درباره هر یک از شرایط کلاس های آموزش اکسل مدیریت مالی، آموزش اکسل در مدیریت مالی، دوره کارشناسی ارشد مدیریت مالی، اموزش مدیریت مالی خانواده، آموزش مدیریت مالی دانشگاه، آموزش مدیریت مالی در مدرسه و… سوال یا ابهامی دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول
چگونه مدیر مالی شویم؟

در پاسخ به سوال چگونه مدیر مالی موفق شویم، باید بگوییم که یکی از لازمه های موفقیت در شغل مدیریت مالی، داشتن مهارت و تخصص کافی در این زمینه است که با شرکت در دوره ی آموزشی مدیریت مالی آریا تهران می توانید این مهارت و دانش را به طور حرفه ای و تخصصی کسب کنید.

آموزش مدیریت مالی چیست؟

چگونگی آموزش مدیریت مالی یکی از دوره های آموزشی است که برای افراد علاقه مند به حرفه ای شدن در حوزه مدیریت مالی در نظر گرفته شده است و به افراد کمک می کند تا بتوانند آمادگی های لازم را برای مواجهه با چالش‌ های مالی کسب کنند تا وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن به عمل برسانند.

هزینه دوره اموزشی مدیریت مالی چقدر است؟

هزینه دوره های بین المللی مدیریت مالی با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع آموزشگاه، سطح دانش فردی، نوع دوره، محتوای دوره، تجربه و تخصص اساتید و… متغیر است. در آموزشکاه آریا تهران هزینه دوره مطابق با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است و شما می توانید دوره های آموزشی را با مناسب ترین قیمت طی کنید.

استعلام صدور مدرک

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مدیر مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.